piątek, 20 lutego 2015

O mnie/Współpraca


Mam na imię Agnieszka i moją największą pasją jest literatura, dlatego czytam i kupuję książki nałogowo. Literaturą interesuję się od zawsze, czytam dużo i dosłownie wszędzie... Kocham też zwierzęta i góry, uwielbiam obcować z przyrodą... 

Lubię literaturę piękną i współczesną, ciekawią mnie również kryminały i thrillery zwłaszcza te psychologiczne. Ponadto chętnie sięgam po literaturę faktu oraz ciekawe reportaże, interesują mnie także książki dotyczące okresu I i II wojny światowej. Nie przepadam za typowymi romansami i fantastyką, ale niewykluczone, że i po nie kiedyś sięgnę.



"Ludzie czytają i często także znajdują w sobie odwagę, aby pisać. Bo pisanie zawsze wymaga odwagi. 
Poddać ocenie innych swoje teksty, napisać je lub wyciągnąć z ukrycia, "z szuflady", to odwaga poddania się ocenie innych".          
                                                Janusz Leon Wiśniewski                                                         
Ważna jest dla mnie także moja rodzina, która bardzo wspiera mnie w mojej pasji. Na co dzień jestem przede wszystkim mamą i żoną, udogodnieniem jest nienormowany czas pracy, który w natłoku różnorodnych obowiązków pozwala mi na ulubioną formę relaksu, czyli książkę — oczywiście w towarzystwie filiżanki z aromatyczną kawą...


Szczególną sympatią darzę psy rasy labrador retriever, toteż na co dzień towarzyszy mi mój najwierniejszy przyjaciel — Maks...


Z góry dziękuję wszystkim za odwiedziny, będę wdzięczna jeżeli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza, który może stanowić początek ciekawej dyskusji. 

Naturalnie nie nazwałabym siebie krytykiem literackim, z wykształcenia jestem pedagogiem resocjalizacji, pracującym w wyuczonym zawodzie. Wszystkie recenzje, które zamieszczam na tym blogu wynikają wyłącznie z moich odczuć, przemyśleń i spostrzeżeń na temat danej książki. 



Napiszcie do mnie:

Możecie mnie również znaleźć na: 

      


Uwaga!

Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autorki, chronione są one prawem autorskim (na mocy: Dz.U.1994 nr 24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Wszelkie teksty oraz zdjęcia, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualna autorki strony Nie teraz - właśnie czytam…". 

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Będzie mi niezmiernie miło :) pozdrawiam...

      Usuń
  2. Będziemy obserwować i udzielać się od czasu do czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to niezmiernie :) Z góry dziękuję za każde odwiedziny i pozostawiony komentarz :)

      Usuń
  3. Fajnie tu u Ciebie :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, nie mogę przestać czytać, kiedy już planuję opuścić stronę, jakaś zakładka przyciąga mój wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę :) Dziękuję za miłe słowa, oczywiście wpadaj jak najczęściej :D

      Usuń
  5. Świetny blog. Zazdroszczę tylu obserwatorów. Ja niestety mam tylko 4 :C choć bloga założyłam kilka dni temu. http://mojamiloscdoksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Głowa do góry, kilka dni to bardzo krótko, mój blog istnieje od lutego tego roku, to jednak kilka miesięcy ciężkiej pracy, czytania i recenzowania :) Cierpliwości, nie zrażaj się :) A ja zajrzę i chętnie dołączę do obserwujących :) Trzymam kciuki za sukcesy :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Specjalnie dla Ciebie założyłam konto na Google :) teraz będę Cie obserwować oficjalnie :) Buziaki Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, ależ zrobiłaś mi przyjemność! Taki obserwator, to dla mnie zaszczyt! Cieszę się, że Cię mam! Buziaki moja Kochana!

      Usuń
  7. Piękna grafika na stronie, przyjemna kolorystyka i czytelny układ - Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)