piątek, 20 lutego 2015

Dotknąć prawdy - Antoinette van Heugten

Kategoria: Thriller 
Wydawnictwo: Mira 
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 488


"Dotknąć prawdy" - Antoinette van Heugten


„Dotknąć prawdy” autorstwa Antoinette van Heugten to znakomity i wstrząsający thriller psychologiczny, który czytałam z ogromnym zainteresowaniem i wypiekami na twarzy.  Bardzo lubię książki z motywami osadzonymi w zakładach psychiatrycznych i na salach sądowych.  Zanim sięgnęłam po tę książkę zapoznałam się z opiniami, w których czytelnicy narzekali na nudny początek, nie zgadzam się z tym. W mojej odczuciu książka była ciekawa od pierwszego rozdziału, akcja rozwijała się powoli, ale w intrygujący sposób, czym dalej brnęłam w tę historię tym więcej towarzyszyło mi emocji, a na koniec moje nerwy były napięte do granic możliwości. Cała historia bardzo szokująca z dramatycznym wyjaśnieniem zabójstwa wokół, którego toczy się akcja. Autorce udało się wykreować ciekawych bohaterów i porywającą fabułę, w której czytelnik odnajdzie wiele zadziwiających niuansów związanych z ludzką psychiką.

Gorąco zachęcam do zapoznania się z tą pozycją, książka jest świetnie skonstruowana, intryguje, wstrząsa i nie pozostawia obojętnym, w mojej opinii absolutnie genialna.  Po jej zakończeniu jeszcze przez jakiś czas rozmyślałam o bohaterach i całej historii przedstawionej w tej powieści. Zakończenie, które ujawnia tajemnicę ogromnie mnie poruszyło, wzburzyło i skłoniło do głębokich refleksji na temat ludzkiej psychiki. To powieść, która trzyma czytelnika w napięciu i zaskakuje, a nawet zdumiewa zakończeniem, przy tej książce nie sposób się nudzić. Ostrzegam, bo prawda, którą przyszło mi odkryć  w trakcie czytania tej książki okazała się bolesna i nieludzka.  


Moja ocena: 9/10

2 komentarze:

  1. Uwielbiam thrillery psychologiczne, więc to coś zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja również :) Polecam... mam nadzieję, że Tobie również się spodoba :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)