sobota, 21 lutego 2015

Klinika - Sebastian Fitzek

Kategoria: Thriller psychologiczny 
Wydawnictwo: G+J
Rok wydania: 2008
Liczba stron: 288



"Klinika" - Sebastian Fitzek 


To moje drugie spotkanie z twórczością Sebastiana Fitzk’a, które niestety nie okazało się już tak trafione jak to pierwsze. Książka pt.: „Klinika” to kolejny psychothriller tego twórcy, który niestety nie zrobił na mnie tak dobrego wrażenia jak książka pt.: „Terapia”, dzięki której zainteresowałam się twórczością tego autora. W tej powieści początek jest ciekawy i intrygujący, natomiast w dalszej części nie jest już tak interesująco. Mam wrażenie, że autora poniosła fantazja i fabuła wymknęła się troszkę spod kontroli, przez co książka momentami była mało wiarygodna, nielogiczna, śmieszna, a nawet nudna. Przyznam, iż autorowi udało się trochę zrehabilitować niespodziewanym zakończeniem, dzięki któremu delikatnie podniosłam swoją ocenę. Niemniej jednak nie skreślam talentu Pana Fitzk’a i sięgam po kolejną jego książkę mając nadzieję na moc wrażeń, zajmującą fabułę, dreszczyk emocji, ciekawą podróż w głąb ludzkiej psychiki oraz nieoczekiwane zakończenie, jednym słowem dobrą rozrywkę. Mam nadzieję, że wszystkie te elementy znajdę w kolejnej jego książce pt.” Odłamek”, po którą zaraz sięgam.  

Moja ocena: 6/10

2 komentarze:

  1. Mnie podobały się wszystkie książki Fitzka. Nie pamiętam już dokładnie tytułu, który podobał mi się najbardziej.
    A wczoraj wróciłam z bibliotek z 10 reportażami :)
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie do tej pory najbardziej podobała się właśnie "Terapia" :) Mam jeszcze na półce dwie książki autora, których jeszcze nie przeczytała ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)