wtorek, 21 marca 2017

[ZAPOWIEDŹ WYDAWNICZA] "Carpe diem" – Diane Rose


Mam ogromną przyjemność poinformować, że zostałam jedną z ambasadorek debiutanckiej powieści Diane Rose  Carpe diem! Książka ukaże się nakładem Wydawnictw Videograf SA. 


PREMIERA już 6 kwietnia 2017 roku! 
___________________________________________________________________________________________

OPIS

Rosalie Heart ma 22 lata, studiuje prawo, dba o linię i spotyka się ze swoimi przyjaciółmi. Jednym słowem – szczęśliwa młoda kobieta czekająca już tylko na miłość. Jednak za nim zaczniecie jej zazdrościć, przemyślcie to. Rosalie zostało już tylko 600 dni życia. Pogodziła się z tym, że umrze. Teraz tylko stara się oswoić z tym swoich przyjaciół i rodzinę. Żyje chwilą i próbuje zrobić jak najwięcej. Nie myśli o miłości i związkach, uważa, że jest to dla niej zakazanym owocem. Po prostu trwa i czeka na ten ostatni dzień, kiedy już się nie obudzi. Jednak pewnego dnia Rosalie poznaje kogoś, z kim chciałaby spędzić jak najwięcej wspólnych chwil...
"Każdy ma prawo przeżyć miłość, każdy. 
Nie ważne ile dni mu zostało...". 
O AUTORCE

Diane Rose  blogerka, recenzentka, studentka, miłośniczka róż herbacianych, a przede wszystkim książkoholiczka. Na co dzień ambitna, impulsywna, zadziorna, obdarzona poczuciem humoru i zdeterminowana w dążeniu do celu. Prowadzi stronę autorską: dianerose.pl oraz blog recenzencki: recenzjezpazurem.pl.



MOJA REKOMENDACJA:



_____________________________________________________________________________

Moja recenzja ukaże się 6 kwietnia, jednak już teraz mogę napisać, że jest to wyjątkowo poruszający i dobrze napisany debiut, po który bez wątpienia wato sięgnąć! Skusicie się?

Zdradzę też, że niebawem pojawią się konkursy, każda z patronek i ambasadorek będzie miała dla Was  egzemplarze konkursowe Carpe diem. Będzie mnóstwo szans, aby wygrać tę wyjątkową powieść! Bądźcie czujni! 

9 komentarzy:

  1. Wprost nie mogę doczekać się dnia, w którym sięgnę po papierową wersję książki, bowiem historia w niej zawarta zrobiła na mnie piorunujące wrażenie :-) Na szczęście 6 kwietnia coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej książki 😉 Do tego premiera 6.4 w moje urodziny 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała i cudowna i.... nie można jej opisać! Ją trzeba poznać;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kochana! Książka wpisuje się w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planie przeczytanie tej książki :). Bardzo jestem ciekawa, jakie niesie przesłanie, tym bardziej że Autorka bardzo młoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Grtauluję Aga! Cieszę się, że kolejny raz spotykamy się przy promocji tego samego tytułu. :D
    Rekomendacja jak zwykle BOMBA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące zaczytanie się szykuje. :) Gratulacje ambasadorowania. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na tę książkę, bo jestem ciekawa tego, co naskrobał Pazur. :) To taka fajowa świadomość, że jedna z naszych koleżanek chce wedrzeć się swoją książką na nasze półki. :D Ja już mam dla niej miejsce. :)
    Gratuluję ambasadorowania i tego, że ciągle idziesz do przodu Aguś, a Twój blog nie traci na jakości :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Świadomość, że jedna z nas napisała własną książkę jest podwójnie ekscytująca :D. Przyznaję, że udało jej się wedrzeć w serca czytelniczek z ogromną siłą, to naprawdę dobrze zapowiadający się debiut. Trzymam kciuki za Diane Rose ;).
      Dziękuję Kochana za gratulacji i miłe słowa! Stęskniłam się za Tobą, ale ten czas tak szybko pędzi, że często nie ma okazji, żeby wymienić kilka zdań, trzeba to zmienić!
      Również pozdrawiam! :*

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)