czwartek, 30 marca 2017

WYNIKI KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO


Kochani, przyszedł czas na ogłoszenie wyników KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO! Konkurs trwał od 14.03.2017 do 24.03.2017.  

Nagroda w postaci audiobooka Odroczone nadzieje Anety Krasińskiej wędruje do Melisy, autorki tej oto pracy:

Melisa dołączyła do swojego zdjęcia piękny opis, który stanowi kwintesencję, tego co chciała wyrazić autorka tej fotografii... 

Moją nadzieję symbolizują te rosnące na straży dawnego gospodarstwa mojej śp. babci topole, które znam od dziecka - są starsze ode mnie i mam nadzieję, że mnie również przeżyją. Obecnie są dla mnie także symbolem mojego odnalezionego miejsca na ziemi, do którego przeprowadziłam się z miasta po złożeniu wypowiedzenia w zakładzie pracy, w którym byłam przez kilkanaście lat ofiarą mobbingu. Nigdy nie sądziłam, że będzie mi dane mieszkać w takim miejscu zamiast w ciasnej, dusznej klitce w brzydkim i pełnym hałasu mieście na brudnym Śląsku. Że będę mogła przygarnąć kilka zwierząt i mieć wokół siebie na co dzień pola, łąki i las. A widok moich drzew napełnia mnie za każdym razem otuchą, nawet gdy w nocy wyglądam przez okno i widzę ich ciemny zarys. Bo choć przeszłości nie wymażę i zdrowia nie odzyskam, to jednak one pozwalają mi mieć nadzieję, że teraz i tutaj nastanie dla mnie lepszy czas - wiatr rozgoni te złowieszcze chmury i ukaże czyste niebo, jak białą kartę na której zapisze się przyszłość, w której ja wreszcie odnajdę swoje Szczęście...”. Melisa 

__________________________________

Ponieważ prac konkursowych nie było dużo, postanowiłyśmy wraz z Anetą Krasińską wyróżnić dwa dodatkowe zdjęcia i nagrodzić je niespodzianką w postaci zakładki z pozdrowieniami od Autorki. Jest to:

zdjęcie nadesłane przez Patrycję Fornal: 


Oraz piękny opis, który doskonale oddaje charakter zdjęcia: 

„... I w końcu przyjdzie, jak co roku – ciepła i słoneczna. Każda pora roku ma niezaprzeczalnie swój urok, wydaje mi się jednak, że zwolenników wiosny jest masa. Bo chyba nie ma człowieka, który nie lubiłby wiosny. Na wiosnę każdy czeka niecierpliwie, a im jest sie starszym, tym mocniej nie tylko widzi wiosnę, ale i ją czuje.
Chce dać się porwać jej delikatnym jak wiosenny wiatr porywom... Patrzeć jak Wokół mnie codziennie budzi się coś do życia, jak natura rozkwita całym swym bogactwem. Jak rozwijają się pąki na drzewach, kwitną kwiaty, śpiewają ptaki, słońce swoimi promieniami coraz cieplej grzeje. Mam nadzieje ze w końcu ja dostrzegę i będę umila się cieszyć tymi chwilami, które przywracają światu zapach i barwy, które witają mnie świeżymi porankami, inspirując mnie do kreatywnego przeżycia kolejnego dnia. Bo wiosna, jak żadna inna pora roku, zawsze sprzyja zmianom i odnowie wszystkiego..
Wiosna to taki zaczarowany okres w przyrodzie i w moim życiu. Może dlatego, że ma w sobie coś magicznego, właśnie ona jest takim „startem” nowej nadziei na odmianę. Bo wiosna to dobry czas, aby zamiast się zamartwiać – odświeżyć, uporządkować swoje życie i poukładać wszystko od nowa w mojej głowie, w moim życiu i W moim świecie
. Patrycja Fornal 

zdjęcie nadesłane przez Kulturalnie z Anką: 



Serdecznie gratuluję! Dziękuję za udział w konkursie i czekam na dane adresowe, które należy wysłać na adres e-mail: nieterazwlasnieczytam.blog@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie, 
Agnieszka K. 

8 komentarzy:

  1. Wow! Ale niespodzianka ! Dziekuje ;)
    Adres wyslany !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz gratuluję i dziękuję za udział w konkursie! :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Gorąco gratuluję zwyciężczyni i pozostałym osobom :) Zdjęcia przecudne, dlatego wybór tego jednego wcale nie był łatwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że wreszcie będę mogła poznać Pani twórczość :)

      Usuń
    2. Ja również cieszę się z tego powodu :)

      Usuń
  3. Gratuluję, świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia *-* mimo iż nie widziałam reszty prac to pierwsze miejsce według mnie w pełni zasłużone <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)