wtorek, 14 marca 2017

[KONKURS FOTOGRAFICZNY] "Twoja nadzieja" 14-24.03.2017 r.


ZAKOŃCZONY! 

Drodzy Czytelnicy, dziś zapraszam na konkurs specjalny, który przygotowałam w ramach współpracy z Autorką Odroczonych nadziei, Anetą Krasińską. Zasady są bardzo proste, należy stworzyć fotografię, która przedstawia hasło konkursu „TWOJA NADZIEJA”. Wyraźcie swoje marzenia, pragnienia, to coś, co dodaje wam wiary w przyszłość. Niech to będzie Wasze światełko w tunelu — to rzeczywiste bądź to, które nadal pozostaje w sferze oczekiwań. Wasza interpretacja jest dowolna, liczę na Waszą kreatywność. Najciekawsza praca zostanie nagrodzona audiobookiem Odroczone nadzieje Anety Krasińskiej fragment do odsłuchania tutaj: <klik> 

Zachęcam także do lektury mojej recenzji: <klik> 

REGULAMIN:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: Nie teraz – właśnie czytam.

2. Sponsorem nagrody jest: Aneta Krasińska oraz Wydawnictwo StoryBox.  

3. Konkurs trwa od dnia 14.03.2017 do 24.03.2017 do godziny 23:59.

4. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz audiobooka Odroczone nadzieje Anety Krasińskiej. Wygrywa jedna osoba.
5. W konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby mieszkające na terenie Polski.
6. Fotografie należy wysyłać pod adres e-mail: nieterazwlasnieczytam.blog@gmail.com z dopiskiem TWOJA NADZIEJA.
7. Spośród nadesłanych fotografii wraz z Autorką wybierzemy tę, która w naszej opinii będzie najciekawsza.
8. Osoby biorące udział w konkursie zgadzają się na publikację pracy (fotografii) konkursowej podpisanej imieniem i nazwiskiem bądź nickiem (tę informację należy sprecyzować w e-mailu). 
9. Wyniki zostaną podane najpóźniej do 7 dni po zakończeniu konkursu.
10. Czas nadesłania adresu do wysyłki to 3 dni od dnia ogłoszenia Zwycięzcy. W przypadku braku odzewu nastąpi ponowne wyłonienie Zwycięzcy.
11. Nagroda w postaci audiobooka zostanie wysłana przez Autorkę, Anetę Krasińską.
12. Nie odpowiadam za przesyłki zagubione na poczcie.
13. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
14. Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
15. Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę!
16. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


Drogi Czytelniku, będzie mi bardzo miło, jeśli:

 udostępnisz ten post
 zostaniesz obserwatorem mojego bloga
 polubisz FP autorki Anety Krasińskiej <klik> 
 zostaniesz publicznym obserwatorem bloga autorki Anety Krasińskiej <klik>
 polubisz FP Wydawnictwa StoryBox <klik>


Życzę powodzenia! 

2 komentarze:

  1. ... I w końcu przyjdzie, jak co roku – ciepła i słoneczna. Każda pora roku ma niezaprzeczalnie swój urok, wydaje mi się jednak, że zwolenników wiosny jest masa. Bo chyba nie ma człowieka, który nie lubiłby wiosny. Na wiosnę każdy czeka niecierpliwie, a im jest sie starszym, tym mocniej nie tylko widzi wiosnę, ale i ją czuje.
    Chce dać się porwać jej delikatnym jak wiosenny wiatr porywom... Patrzec jak Wokół mnie codziennie budzi się coś do życia, jak natura rozkwita całym swym bogactwem. Jak rozwijają się pąki na drzewach, kwitną kwiaty, śpiewają ptaki, słońce swoimi promieniami coraz cieplej grzeje. Mam nadzieje ze w koncu ja dostrzege i będę umiala się cieszyć tymi chwilami, które przywracają światu zapach i barwy, ktore witają mnie świeżymi porankami, inspirując mnie do kreatywnego przeżycia kolejnego dnia. Bo wiosna, jak żadna inna pora roku, zawsze sprzyja zmianom i odnowie wszystkiego..
    Wiosna to taki zaczarowany okres w przyrodzie i w moim życiu. Może dlatego, że ma w sobie coś magicznego, właśnie ona jest takim „startem” nowej nadziei na odmianę. Bo wiosna to dobry czas, aby zamiast się zamartwiać – odświeżyć, uporządkować swoje życie i poukładać wszystko od nowa w mojej głowie, w moim życiu i W moim świecie.

    Dolaczam do wypowiedzi swoje zdjecie ktore wysle na podanego emaila. Poniewaz tu nie mam mozliwosci dodania ;)
    ( moj email patyszkaaa@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za zgłoszenie, fotografia dotarła :)

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)