sobota, 2 kwietnia 2016

KSIĄŻKA W PODRÓŻY - "Samulka" Kinga Facon


Agnieszka, blog Nie teraz - właśnie czytam - <RECENZJA> 




LISTA UCZESTNIKÓW:


1. Monika, blog A to ci wynalazek - <RECENZJA>






6. Karolina, blog Misz Masz Girl


8. Joanna, blog Epilog - zaczytana Joana

9. Joanna, blog Literacki świat JoKo

10. Martyna, blog Kochając książki

11. Joanna, blog Niebieska zakładka 



"Samulka" Kingi Facon wyruszy w podróż w poniedziałek tj. 04.04.2016! W tym poście będą pojawiały się podlinkowane recenzje uczestników wraz z autorskimi zdjęciami podróżującej książki. :). 

PS. Zaskoczcie mnie kreatywnością, nie ukrywam, że bardzo czekam na Wasze fotki! ;). 




Zasady zabawy KSIĄŻKA W PODRÓŻY:

1. Każdy bloger, do którego dotrze książka, wpisuje swoje imię/nick i adres bloga na stronie tytułowej.

2. W ciągu tygodnia od otrzymania książki należy ją przeczytać i opublikować recenzję na swoim blogu (w tytule wpisu uwzględnij hasło KSIĄŻKA W PODRÓŻY).

3. Na końcu bądź na początku recenzji należy zamieścić informację, że jest ona częścią zabawy KSIĄŻKA W PODRÓŻY zorganizowanym przez blog Nie teraz - właśnie czytam oraz zamieścić zdjęcie egzemplarza książki z ukazaną stroną z podpisami, jak również link do zasad niniejszej zabawy:
http://nieterazwlasnieczytam.blogspot.com/2016/04/ksiazka-w-podrozy-samulka-kinga-facon.html)

4. Po przeczytaniu i opublikowaniu recenzji na swoim blogu należy, wysłać link z recenzją oraz autorskie zdjęcie książki na maila: nieterazwlasnieczytam.blog@gmail.com - w tytule wpisujemy KSIĄŻKA W PODRÓŻY) — SAMULKA (wszystkie nadesłane recenzje wraz ze zdjęciami zostaną podlinkowane na blogu Nie teraz — właśnie czytam — tak, aby trafiły do jak największej ilości odbiorców).

5. W odpowiedzi na maila z linkiem do recenzji wysyłam adres kolejnej osoby, do której należy wysłać książkę. (Książkę wysyłamy listem poleconym, by nigdzie nie zaginęła, najlepiej priorytetem, aby była jak najszybciej na miejscu).

6. Chciałabym, aby książka wróciła do mnie najpóźniej do 31.08.2016 r. Dbajcie o Samulkę — chciałabym, aby wróciła do mnie w jednym kawałku ;). 


Przyjemnej lektury! 

13 komentarzy:

  1. Ach! Bardzo byłam ciekawa tej listy. :) Super, więc muszę teraz spiąć pośladki i czytać to co mam, żeby "Samulkę" sprawnie pochłonąć. :) Zdjęcie pewnie nie będzie jakieś rewelacyjne, bo nie mam sprawnego aparatu, tylko komórką pstrykamy, ale postaram się wykrzesać maksymalnie nierozmazaną kreatywność. ;)
    I kurczaczek, wyszło szydło z worka, że jest Paulina i nie ma już Stworka. :P :P
    Pewnie jeszcze będę z Tobą Aguś w kontakcie, wszak to pierwsza moja akcja i przeżywam jak stonka wykopki. :D
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... wydało się! Jednak sama jestem ogromnie rada, że znam imię jednej z ulubionych blogerek! :P Oj, tam... jestem przekonana, że zdjęcie będzie mega oryginalne, jak i teksty, którego wyjątkowo nie mogę się doczekać, książkę czyta się ogromnie szybko, także dasz radę bez spinania pośladków :P ;)
      PS. Kocham Twoje komentarze! Serio! <3 Buziaki, ściskam mocno!

      Usuń
  2. Już się nie mogę doczekać aż do mnie dotrze i się za nią zabiorę! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast czekam niecierpliwie na Twoją recenzję! NO i totki jestem ogromnie ciekawa! :)

      Usuń
  3. Będę wyczekiwać z niecierpliwością! Dziękuję Ci jeszcze raz za możliwość wzięcia udziału! :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, cała przyjemność po mojej stronie! Pozdrawiam ciepło i niecierpliwie czekam na recenzję! :)
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  4. Będzie fajna zabawa. Ja już mam lekturę tej książki dawno za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych wszystkich recenzji, które się tutaj pojawią. Osobiście jeszcze książki nie czytałam, ale chętnie dowiem się o niej czegoś więcej :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    swiat-pelen-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat skończę czytać egzemplarze recenzenckie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co się dzieje z "Samulką"? Zaglądam tu od czasu do czasu, ciekawa jak inni odebrali książkę... i taka cisza. Wróciła już do Ciebie, Aguś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, książka zaginęła, dziewczyna do której pofrunęła książka, nie odpowiada na maile... niestety nie wiem, co dzieje się z książką :( Bardzo mi przykro z tego powodu, książka książką, ale Wasze wpisy, których nie zobaczę i nie będę miała cudnej pamiątki, kolejne osoby, które się zapisały i nie będą miały okazji poznać tej historii w ramach akcji - szkoda! :( Czy warto organizować kolejne akcje? Zastanowię się... Pozdrawiam Kochana! Buziaki <3

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)