niedziela, 22 lutego 2015

Trauma - Erik Axl Sound

Kategoria: Psychothriller 
Wydawnictwo: Sonia Draga 
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 408



"Trauma" - Erik Axl Sound 

Według mnie książka pt.: „Trauma” była równie interesująca jak poprzedni tom trylogii. W tej pozycji otrzymujemy jeszcze większy zastrzyk wiedzy na temat przeszłości Victorii Bergman. W trakcie czytania „Traumy” podobnie jak podczas czytania „Obłędu” towarzyszyło mi uczucie wstrętu i obrzydzenia do pewnych bohaterów. Książka ukazuje nie tylko problem molestowania, ale i bezwzględny proceder zamiatania pod dywan niewygodnych spraw przez ludzi „dobrze żyjących” z tzw. władzą, mam tu na myśli prokuratorów, policjantów i adwokatów. To przykre, bowiem w świecie rzeczywistym często jest podobnie. Brawa dla twórców, gdyż w tej części równie świetnie nakreślili sylwetki bohaterów, stworzyli bardzo zawiłą i zajmującą fabułę, pojawiło się mnóstwo nowych postaci, które odegrały olbrzymią rolę w trudnym życiu nie tylko Victorii Bergman.  Książkę trzeba czytać z uwaga, aby nie pogubić się w tej złożonej i zawiłej historii. 

Dokładnie takie książki lubię, dlatego kolejny raz nie czuję się zawiedziona. Mimo, iż ta pozycja również nie odznacza się szybką akcją, to czyta się ją z zainteresowaniem, a nawet wypiekami na twarzy. „Trauma” to mroczny i enigmatyczny psychothriller, w którym mnóstwo wstrząsających przeżyć bohaterek, zawiłości ludzkiego umysłu oraz wyrządzonych krzywd, które niosą nieodwracalne konsekwencje.  W mojej opinii świetna, dlatego gorąco polecam. 


Moja ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)