poniedziałek, 19 października 2015

WYNIKI KONKURSU: ROZDAWAJKA! Zgarnij książkę!






Konkurs trwał od 25.09.2015r. do 15.09.2015r. do godz. 23:59 - w tym czasie zanotowałam 48 prawidłowych zgłoszeń.

Niestety nie wszyscy uczestnicy dopełnili kompletu warunków, dlatego zmuszona byłam wyeliminować niektóre zgłoszenia. Bardzo nie lubię, kiedy tak się dzieje, jednak muszę być uczciwa względem osób, które spełniły wszystkie warunki konkursu. 


Prawidłowe zgłoszenia: 

Lista uczestników, którzy wybrali książkę "Cięcie" V. Elzold'a:


1.        Paula Rzemińska 
2.        Karolina Tokarz 
3.        Aleksandrowe myśli 
4.        Aleksandra Sowa 
5.        Iwona S (ja.książkoholik)
6.        SallyBrovn 
7.        Magdalena W. 
8.        Sia a (Sia lala) 
9.        Nadia
10.     I lovebooks 
11.     Insane
12.     Gold Joker
13.     Iza Batraniec
14.     Niebieska zakładka
15.     Anna Pawęzka 
16.     Klaudia M 
17.     Marta Marple 
18.     Agnieszka Wójcik
19.     Monika Łaznowska 
20.     Nefertiti 
21.     Klaudia Cebula 
22.     Emila Kejna 
23.     Wysnilam Sen


Przy pomocy strony Losowe.pl, która generuje szczęśliwe liczby, wylosowałam zwycięzcę!


Nagrodę w postaci książki "Cięcie" V. Elzold'a otrzymuje (nr 19):

Monika Łaznowska 


Lista uczestników, którzy wybrali książkę "Lśnienie" S. King'a: 


1.         Magdalena T. 
2.         bookowinka 
3.         Kociara (L)
4.         Czytać to żyć podwójnie (Karolina Sobczak)
5.         Iza Reads 
6.         lizzie 
7.         Miłośniczka Książek
8.         Pani Lecter 
9.         Its Dahlia 
10.      Anna Kulawiak 
11.      J.M.K. Janas 
12.      Insane Sanity
13.      Lenka ^^ 
14.      Kamila Marta 
15.      Aleja Czytelnika 
16.      Ania K 
17.      Tenebris 
18.      Gosia Krak 
19.      Dominika Drobka 
20.      _ CrUzOn _ 
21.      Iwona Krak 
22.      Gracenta 
23.      Alex S. 
24.      Kamil Glinka
25.      Gab riela 



Nagrodę w postaci książki "Lśnienie" S. King'a otrzymuje (nr 3):

Kociara




Serdecznie gratuluję wygranym! Pozostałym dziękuję za tak liczny udział w konkursie! Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną bowiem niebawem ukarze się kolejny konkurs, w którym nagrodą ponownie będzie ciekawa książka! Bądźcie czujni! 

PS. Na dane do wysyłki, które należy wysłać na adres nieterazwlasnieczytam.blog@gmail.com czekam 3 dni, tj. do 23.10.2015r., jeżeli w tym czasie nie otrzymam niezbędnych informacji, zmuszona będę wylosować kolejnego zwycięzcę! 


Pozdrawiam ciepło,

Agnieszka 
Nie teraz - właśnie czytam...

22 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda ilość wygranych przeze mnie konkursów (0) jest dziwnie mała w porównaniu z ilością tych, w których wzięłam udział (nie liczę, trudno by było...), ale nie będę się poddawać. :D Gratuluję. :)
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje dla Laureatek! Życzę mrrrożących krew w żyłach przeżyć podczas lektury zarówno "Cięcia" jak i "Lśnienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic się nie stało, że się nie udało :) Gratulacje dla wygranych

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie wygranym. :-) Rozdawajki to super sprawa. :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa. Zapomniałam :( taki długi termin dałaś i to z tego, myślałam mam czas a potem się nie zapisałam :( ale następnym razem nie przeoczę :) A wygranym gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)

    A Ciebie kochana nominowałam do LBA :D http://vegaczyta.blogspot.com/2015/10/lba-6-co.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarzom. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)