sobota, 21 lutego 2015

Odłamek - Sebastian Fitzek

Kategoria: Thriller psychologiczny 
Wydawnictwo: Splitter
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 368


"Odłamek" - Sebastian Fitzek 

„Czuję się jak człowiek, który połknął magnes, ale ten magnes nie przyciąga metalu, lecz obłęd”. str. 168


Trzecie spotkanie z twórczością Sebastiana Fitzk’a zaliczam do bardzo udanych. Thriller psychologiczny pt.: „Odłamek” jest znakomitą rozrywką. Książka porwała mnie już od pierwszych stron, nieustannie trzymała w napięciu, intrygowała i wzbudziła totalny zamęt w mojej głowie. Zakończenie absolutnie świetne, nieprzewidywalne i bardzo zaskakujące. Podsumowując książka spełniła moje oczekiwania, był dreszczyk emocji i podróż w głąb ludzkiej psychiki, totalny chaos w głowie i ani chwili nudy. W mojej opinii autor stanął na wysokości zadania i skonstruował zajmującą fabułę oraz ciekawych bohaterów. Ponadto książka daje do myślenia i oczywiście nie pozostawia obojętnym, gdyż autor stawia zastanawiające pytanie, czy cel uświęca środki? Zdecydowanie polecam. Jestem pod wrażeniem tej pozycji, jednym słowem fantastyczna. Na pewno sięgnę po kolejne książki tego twórcy.

„W społeczeństwie, w którym telefon komórkowy służy nie tylko do komunikowania się, lecz jest komputerem, za pomocą którego zarządza się całym życiem społecznym. Nie ma prostszego sposobu, aby człowieka odciąć od świata, niż podwędzić mu jego kartę SIM”. str. 84

Moja ocena: 8/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)