poniedziałek, 5 grudnia 2016

Najlepsza książka 2016 roku! Napisz recenzję – wygraj książkę!



Redakcja magazynu Fanbook ogłosiła bardzo ciekawy konkurs. Jeśli w 2016 roku przeczytaliście książkę, która Was oczarowała wystarczy napisać recenzję i wysłać ją na adres: 


Teksty wysyłamy do 15 stycznia 2017 roku! Zwycięzcy zostaną nagrodzeni książkami, a wybrane recenzje zostaną opublikowane na łamach Fanbooka. Bardzo kreatywny i przyjemny konkurs, dlatego zachęcam Was do wzięcia udziału! Do dzieła Drodzy Czytelnicy! 


Szczegóły konkursu oraz ciekawostka dla blogerów ---->>>> TUTAJ <<<<----



6 komentarzy:

  1. Muszę przejrzeć moje recenzje;) Dzięki za przypomnienie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam problem, żeby wybrać tę jedną ;) Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Pani Agnieszko, każda Pani recenzja jest pięknie i ciekawie napisana, więc wystarczy zamknąć oczy i wybrać w ciemno! Życzę powodzenia!

      Usuń
    3. To bardzo miłe, bardzo dziękuję za słowa, które bez wątpienia dodają mi skrzydeł :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Fajny konkurs. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)