wtorek, 26 maja 2015

Majowy stosik #3





Miesiąc powoli się kończy, a do mojej biblioteczki zdążyły dołączyć jeszcze trzy książki, jedna z nich to prezent od mojej córci z okazji Dnia Matki! :) 




***
Prezent od mojej córci z okazji Dnia Mamy (moje dziecko doskonale wie, że mama najbardziej ucieszy się z książki, a nie z kwiatów), a do tego jeszcze zakładka z moimi ukochanymi sowami, którym nocą świecą oczy ;) i tym sposobem do mojej biblioteczki dołączyła powieść Katarzyny Bondy "Pochłaniacz". To pierwsza część serii, toteż teraz mam cel, aby tę serię uzupełnić... ;)  




***
W trakcie dzisiejszych zakupów w Biedronce, ta książka zupełnie przypadkiem znalazła się w moim koszyku... ;) Kochane Blogerki, tak pięknie pisałyście o tej powieści, że nie mogłam oprzeć się pokusie i książka wylądowała na mojej półce... Rainbow Rowell "Eleonora i Park"! Chociaż nie przepadam za młodzieżówkami, to mam nadzieję, że i na mnie zrobi tak wielkie wrażenie jak na Was... ;) 



***
Na tę książkę polowałam od jakiegoś czasu, trudno było ją zdobyć. Jednak zupełnie przypadkiem trafiłam na aukcję charytatywną, w której można było wylicytować tę książkę. Radość podwójna, książka za niewielkie pieniądze trafiła do mojego księgozbioru, a pieniążki na dobry cel! Magdalena Zimniak "Willa"!



Wszystkim Mamom życzę radości i uśmiechu każdego dnia,
zadowolenia z Waszych pociech i dużo cierpliwości! :) 



27 komentarzy:

  1. Ojej, mam taką samą zakładkę i książki (oprócz "Willi") ;).
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. miłej lektury, zakładka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sobotę byłam u mamy swojej koleżanki (często pożyczam od niej jakieś książki) i bardzo mi polecała właśnie pozycje Katarzyny Bondy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również wiele osób polecało książki K. Bondy, tym bardziej ucieszyłam się, że moja córcia właśnie tę książkę wybrała na prezent dla mnie :)

      Usuń
  4. "Eleonora i Park" to moje małe marzenie od jakiegoś czasu. Mam nadzieję, niedługo ją zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem życzę Ci, aby jak najszybciej trafiła w Twoje ręce :)

      Usuń
  5. Eleonora i Park czeka już u mnie na półce, ciekawe czy to dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ciekawi, czytałam naprawdę bardzo pochlebne opinię, wierzę, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  6. Cudne nabytki. Córcia sprawiła ci piękny prezent. Mam nadzieję, że za kilka lat i ja będę dostawać takie upominki, a na razie cieszę się z laurek :)
    Bardzo lubię twórczość Magdaleny Zimniak i mam nadzieję, że Ty również będziesz zadowolona z ''Wilii''.
    Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Cyrysiu :) Laurki wspominam z ogromnym sentymentem, to najwspanialsze podarunki od maluchów... :)) Mam za sobą najnowszą powieść M. Zimniak "Białe róże dla Matyldy", ta książka bardzo mi się podobała, dlatego polowałam już od jakiegoś czasu na "Willę", w końcu udało się, toteż bardzo się cieszę z tej książki... wierzę, że i ta zrobi na mnie wrażenia :)
      Dziękuję :))

      Usuń
  7. Wow, masz wspaniałą córkę :) Polecam Ci "Pochłaniacza"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Awiolu, moja duma! :)) Dziękuję za polecenie, czytałam już Twoją recenzję i jestem ciekawa tej książki... :))

      Usuń
  8. Czytałam "Pochłaniacza", to bardzo dobry i dopracowany kryminał, ale czegoś mi w nim zabrakło, jednym słowem nie wbił mnie w podłogę :) Bardziej podobała mi się "Florystka" Bondy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jakie wrażenie zrobi na mnie ;) Mam w planach przeczytać wszystkie powieści K. Bondy :) ale zacznę właśnie od tej ;)

      Usuń
  9. Ja tym roku dostałam fantazyjny kubek do kawki zdobiony własnoręcznie przez moją najmłodszą latorośl :)
    Pochłaniacz to niezła cegiełka, którą i ja pragnę przeczytać :) Wyczekuję niecierpliwie wrażeń z lektury "Eleonory & Parka" Oby Ci się dobrze czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kubeczek też super, do tego własnoręcznie zdobiony, świetny pomysł miała Twoja latorośl :))
      To prawda, "Pochłaniacz zawiera sporo treści, mam nadzieję, że mnie wciągnie...
      Też mam taką nadzieję, Ty i Lustro... jesteście odpowiedzialne za ten zakup ;) wierzę, że mimo latek na moim karku książka mnie rozczaruje... ;P

      Usuń
    2. Ufff....Odpowiedzialnością podzielimy się z Angeliką solidarnie, pół na pół :D

      Usuń
    3. Haha... we dwie zawsze raźniej ;) Przeczytam w czerwcu i dam znać, czy było warto Wam zaufać ;)))

      Usuń
  10. U mnie "Pochłaniacz" stoi na półce już od bardzo dawna i nie mogę się za niego zabrać ;) Zapewne Tobie uda się ją szybciej przeczytać, tak więc z chęcią przeczytam opinię :) Za "Eleonorę i Parka" niedługo się zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, mam tyle zaległości, ciągle gromadzę nowe książki, powoli brakuje mi czasu na te wszystkie wspaniałości... ;)
      Ale "Eleonorę i Parka" planuję przeczytać w czerwcu :)) Czekam na Twoją recenzję, książka jest bardzo wysoko oceniana :)) Ciekawa jestem, jakie wrażenie zrobi na Tobie :)

      Usuń
  11. "Eleonorę i Parka" polecam z całego serca! <3 A Katarzyny Bondy zazdroszczę naprawdę mocno. <3

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Eleonorę i Paraka" przeczytam niebawem, czytałam piękne recenzje o tej książce :) K. Bondy sama jestem bardzo ciekawa, jeszcze nie czytałam żadnej książki tej autorki, mam nadzieję, że ta będzie miłym zaskoczeniem :))

      Usuń
  12. Czytałam jedynie ,,Pochłaniacza:, teraz muszę zapolować na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)