wtorek, 3 marca 2015

Dochodzenie 3 - D. Hewson

Kategoria: kryminał  
Wydawnictwo: Marginesy 
Liczba stron: 528



"Dochodzenie 3" - David Hewson 


Jak tylko zobaczyłam, że pojawiła się kolejna część Dochodzenia D. Hawsona natychmiast musiałam ją kupić. Poprzednie części zrobiły na mnie spore wrażenie i dostarczyły szeregu emocji. Autor pisząc wcześniejsze książki postawił sobie dość wysoką poprzeczkę, ale i tym razem stanął na wysokości zadania. Trzecia część Dochodzenia w mojej opinii jest zdecydowanie najlepszą częścią. David Hewson napisał znakomity kryminał, wykreował pierwszorzędnie postaci, stworzył świetną historię, bardzo autentyczną i szalenie zagmatwaną. Książka trzyma w napięciu od pierwszych, aż trudno odłożyć ją na bok. Jak dla mnie REWELACJA !!! 

Znana nam już z poprzednich części bezkompromisowa podkomisarz policji Sara Lund, kolejny raz ma za zadanie odnaleźć porwaną, tym razem dziewięcioletnią dziewczynkę. Tyle, że dziewczynka jest dzieckiem właściciela ogromnej, rodzimej korporacji Roberta Zeelanda. Jakby się mogło początkowo wydawać, ogromne możliwości finansowe ojca porwanej dziewczynki, wcale nie pomagają do szybkiego i sprawnego odzyskania dziecka z rąk porywacza. Sprawa zaczyna się bardzo komplikować, a czytelnik systematycznie zaskakiwany jest kolejnymi, niewiarygodnymi wydarzeniami. Ponadto, jak to u Davida Hewsona, w znakomity sposób został zaprezentowany świat brudnej i obłudnej polityki, gdzie każdy działacz polityczny jest w stanie oszukiwać, manipulować i zdradzać tylko po to, aby osiągnąć własny cel. I tak do ostatnich stron książki. 

Gorąco zachęcam do przeczytania tej części Dochodzenia, gwarantuję świetną zabawę, ogrom emocji i całe mnóstwo nieprzewidywalnych wydarzeń. Kryminał nieustannie trzyma w napięciu i zaskakuje zakończeniem. Czytanie tej książki to doskonała rozrywka. Mam nadzieję, że będą kolejne części, równie mocne i zaskakujące, już nie mogę się doczekać.

Moja ocena: 9/10 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)