czwartek, 26 marca 2015

Ech ten marzec... Kupiłam kolejne książki!



Tym razem i do mnie zawitała paczka szczęścia!

Powiem jeszcze nieskromnie, że jutro również zapuka do mych drzwi (taka mocno spóźniona, bo zamówiona już dawno. Jej opóźnienie wynika z tego, że w koszyku znalazła się książka, której premiera była raptem dwa dni temu, ale o niej jutro). 


Ten miesiąc obfituje w wiele ciekawych premier, ale i odwiedzanie Waszych blogów mi nie służy, bowiem kusicie ciekawymi recenzjami i nowymi tytułami, a że uzależnienie me jest wielkie, rzekłabym nawet, że coraz większe... toteż znoszę do domu kolejne książki i teraz nie pozostaje mi nic innego, jak dokupić kolejny regał, bo powoli kończy mi się miejsce... ;) 
Ale przyznam się bez bicia, że nie zamierzam walczyć z moim nałogiem, gdyż daje mi on tak wiele szczęścia, że nie mam słów, aby je opisać :) 
Powiem tylko tyle, że z tego nadmiaru radości kupiłam sobie jeszcze bukiecik "biedronkowych" tulipanów, które też uwielbiam... :)



Kilka książek, bukiet tulipanów, a ja prawie unoszę się nad ziemią :)
Jestem cała w skowronkach! 



Takie, oto cudności przybyły do mnie w dniu dzisiejszym:



Prozę Jacka Ketchuma poznałam czytając "Dziewczynę z sąsiedztwa" oraz "Jedyne dziecko" - to były jedne z tych książek, które wbiły mnie w fotel, ich treść była wstrząsająca i do tego inspirowana prawdziwymi wydarzeniami. 
"Przejażdżka" to najnowsza powieść tego autora, również oparta o prawdziwe wydarzenia.  
"Królestwo spokoju" było za jedyne 4,45 zł. to jak miałam nie kupić? 



 "Dlaczego ona?" - B. Sęk - oczarowana najnowszą książką autorki, koniecznie musiałam sięgnąć po pierwszą powieść B. Sęk, aby się przekonać, czy i ta książka wyciągnie ze mnie tyle emocji. 

"Kryminalista" - J. Jodełka - naczytałam się tyle wspaniałych opinii o tej książce, że muszę sama się przekonać, czy faktycznie jest tak dobra. Chociaż autorka do tej pory nie była mi znana. 





"Traktat o łuskaniu fasoli" - W. Myśliwski - Kolejna powieść, na temat której czytałam same pozytywne opinie. Do tego nagroda literacka Nike, mocno zaciekawiona postanowiłam poznać twórczość tego pisarza. Swą przygodę z autorem zacznę właśnie od tej powieści. Liczę na coś naprawdę wielkiego, w mistrzowskim wydaniu. 








Dzisiaj tyle szczęścia i uniesień, jutro powtórka z rozrywki... weekend zapowiada się pięknie! 


Pozdrawiam Wszystkich Książkoholików :) 

Agnieszka 
Nie teraz - właśnie czytam...


18 komentarzy:

  1. Ciekawe pozycje, zazdroszczę Ketchuma. W tym stosiku brakuje mi czegoś lekkiego, żeby odpocząć po powadze pozostałych powieści.
    Ja z moim nałogiem też nie zamierzam walczyć - lepsze to niż inne uzależnienia ;)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka lżejszych stoi już na półkach... ;) chociaż przyznam, że mam słabość do ciężkiej literatury, niestety albo stety nie przepadam za romansami... ;)

      Usuń
  2. ''Dlaczego ona'' i ''Kryminalistka'' czytałam i polecam. ''Królestwo spokoju'' także znam, ale niezbyt przypadł mi do gustu. Jestem za to ciekawa ''Przejażdżki''. Życzę zatem miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że kupiłam... :) Ketchuma lubię, a że "królestwo spokoju" było za 4,45 zł. to mała strata, może mi przypadnie do gustu :) A przejażdżkę mam w planach na weekend... :) nie mogłam się doczekać tej książki... Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Doskonale Cię rozumiem ;) Ja ze swoim nałogiem też nie zamierzam walczyć ;) U mnie obecnie książki walają się po całym pokoju, bo już nie mam miejsca na półkach, a nowe dopiero się robią... ;) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkoholika najlepiej zrozumie drugi książkoholik... ;) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  4. Same cudowności. Pani Jodełka podobno świetnie się spisała, więc z niecierpliwością czekam na recenzję. Przyjemnych lektur! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W pierwszej kolejności "Przejażdżka", a następna będzie Pani Jodełka :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Traktat jest fenomenalny. Wprawdzie czytałam go x lat temu, ale mam z nim same dobre wspomnienia. Czekam na recenzję wszystkich nowych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę książki Ketchuma. Mam w planach jego prozę. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ketchuma... ale to książki dla osób o mocnych nerwach i silnej psychice... :)

      Usuń
  7. Świetne tytuły Agnieszko i te tulipanki śliczny kolor
    pozdrawiam Danoncia K :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Danusiu :) również pozdrawia :) miło Cię tu widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko specjalnie założyłam konto, aby dodawać komentarze na Twojego bloga bardzo ciekawią mnie Twoje recenzje :)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło Danusiu :) Dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)