piątek, 13 marca 2015

Marcowych szaleństw książkowych cd...



Piątek 13-tego okazał się szczęśliwym dniem!


Chociaż na moich półkach nadal jest całe mnóstwo nieprzeczytanych książek, to i tak nie powstrzymało mnie to przed kolejnymi zakupami. Księgarnie kuszą atrakcyjnymi promocjami, do tego pojawiły się kolejne nowości, które ze względu na bardzo ciekawe opinie innych czytelników koniecznie chciałam posiadać. :) Ponadto jest całe mnóstwo tytułów, które bardzo mnie korcą i tak sukcesywnie, z miesiąca na miesiąc wypełniam swój prywatny księgozbiór. Radość mam z tego ogromną, nikomu tym nie szkodzę, kocham otaczać się książkami, uwielbiam je czytać i wąchać, ściągać i na nowo układać. Na szczęście moja kochana rodzinka mnie wspiera i nie kręci nosem, kiedy przychodzi kolejna paczka, a czasem nawet dwie... ;) 




Nie myślcie sobie, że było mi łatwo podjąć decyzję, które książki w tym miesiącu wybrać. Marzec obfituje w ciekawe premiery, do tego jest mnóstwo pozycji, które od dawna pragnę posiadać, toteż wrzucałam do koszyka, po to żeby za chwilę wyrzucać, potem znów wrzucałam i tak na przemian... aż w końcu, po wielkich trudach - UDAŁO SIĘ! Uff... :) 


I tak oto w dniu dzisiejszym dotarła do mnie paczka... Nie muszę chyba mówić, jak bardzo jestem szczęśliwa :) uśmiech mam przyklejony do twarzy i tak będzie jeszcze przez kilka następnych dni... :) 



W tym miesiącu udało mi się zdobyć, takie oto cudeńka... 



Na początek trzy książki... 





1. "Kasacja" - Remigiusz Mróz - Chyba nie muszę pisać dlaczego kupiłam tę książkę... to chyba najmocniej polecana pozycja w ostatnim czasie, o tej książce mówi się i pisze dosłownie wszędzie. Do tego przeczytałam kilka zachęcających opinii zamieszczonych na blogach: Pisany inaczej, All You Need Is Book oraz bardzo fajna recenzja na blogu UPOLOWANE STRONICE), ponadto przeczytałam świetny wywiad z Panem Remigiuszem zamieszczony na blogu LITERACKI ŚWIAT CYRYSI, który bardzo polecam. I tyle... dodam, że zacznę ją czytać jeszcze dzisiaj :) W końcu jutro wolna sobota ;) 

2. "Wieża Milczenia" - Remigiusz Mróz - kupiłam, bo to oczywiście jeden z najbardziej polecanych polski pisarzy na naszym rynku, świetną recenzję napisała autorka blogu Subiektywnie o książkach, do tego kryminał ten był w mega promocji z książką "Odwet" gratis! Trudno było nie skorzystać. 
  
3. "Odwet" - Kristina Ohlsson - bo była gratis do Wieży milczenia R. Mroza :) 


Następne trzy pozycje... 




1. "Une Due Śmierć" - M.J. Arlidge - po zapoznaniu się z recenzją zamieszczoną na blogu Pisany inaczej, od razu wrzuciłam ją do koszyka, po prostu musiałam ją mieć i jestem jej bardzo ciekawa :) 

2. "Wiem o Tobie wszystko" - Claire Kendal - tę pozycję dostrzegłam na portalu Lubimy czytać, jest to thriller psychologiczny, w stylu książki "Zanim zasnę" S. J. Watson, to w zupełności  wystarczyło aby przekonać mnie do jej zakupu. Kolejna książka, której jestem bardzo ciekawa. :) 

3. "Lśnienie" - Stephen King - już dawno miałam ochotę ją przeczytać, w przyszłym miesiącu obok stanie jeszcze "Doktor sen". Książki S. Kinga czytam od niedawna, za mną trzy jego powieści, dlatego ciekawa jestem kolejnych, chociaż dotąd unikałam literatury grozy - coś zaczyna się we mnie zmieniać. Poprzednie książki miałam z biblioteki, ponieważ powieści S. Kinga są bardzo popularne, te które wypożyczyłam były wyświechtane, brudne, aż klejące i śmierdzące papierosami, nie chcę więcej psuć sobie przyjemności czytania i dlatego tym razem kupiłam, mam na własność! Piękną i pachnącą :) 

Kolejne trzy książki... 




1. "Miłość na szkle" - Barbara Sęk - coraz chętniej sięgam po rodzimych twórców, stąd kolejna książka polskiej autorki pojawiła się na mojej półce. Ponadto ciekawą recenzją na temat tej powieści zachęciła mnie autorka blogu Z pasją o dobrych książkach, mam nadzieję, że ta pozycja dostarczy mi wielu ciekawych emocji. 

2. "Dotknięcie pustki" - Joe Simpson - na tę biografię miałam ochotę już od dawna, ale ciągle wyrzucałam ją z koszyka, po to żeby wybrać coś innego, tym razem postanowiłam ją pozostawić, tym bardziej, że ta książka powinna zainteresować również mojego męża :) 

3. "Althea & Olivier" - Cristina Moracho - z tą powieścią miałam chyba największy problem, temat wydaje się być bardzo ciekawy, taki jak lubię, boję się tylko, żeby forma jego przedstawienia nie była zbliżona do książki "Dziesięć płytkich oddechów" K.A. Tucker, to również bardzo wysoko oceniana pozycja, która w ogóle nie przypadła do mojego gustu. Mam nadzieję, że mimo, iż to młodzieżówka, to jednak tym razem mi się spodoba. Ostatecznie przekonała mnie opinia i zachęta autorki blogu Upolowane stronice, mam nadzieję, że nie będę rozczarowana :) 


Pomału kończę... następne trzy książki...




1. "Wolność urojona" - Edward Strun - ta pozycja zalicza się do fantastyki, po którą sięgam niezwykle rzadko, żeby nie powiedzieć w ogóle. Toteż, dlaczego kupiłam tę książkę? Otóż zachęciła mnie bardzo interesująca recenzja zamieszczona na blogu Książkowy świat Niki. :) Weroniko dziękuję za polecenie, mam nadzieję, że książka równie mocno przypadnie i do mojego gustu.

2. "Dwudziesta szósta ofiara" - Monika Siuda -  bo mam już jedną powieść tej autorki na półce, toteż musiałam mieć kolejną. Dziękuje Danusi z portalu LC, która powiedziała mi, że autorka wydało kolejną książkę, nie wiedziałam :) 

3. "Zabić drozda" - Harper Lee - na tę książkę miałam ochotę już od dawna, a kiedy ostatnio przeczytałam entuzjastyczną recenzję zamieszczoną przez autorkę blogu Czarne Espresso - postanowiłam, że w tym miesiącu dołączy do mojego księgozbioru. 


I ostatnie dwie, cieniutkie książeczki... 


1. "Myszy i ludzie" - John Steinbeck - nie przeczytałam jeszcze żadnej książki tego autora. Chciałam zacząć właśnie o tej, przez jakiś czas była niedostępna, ale pojawiła się ponownie w księgarniach, toteż kupiłam, bez zastanowienia. 

2. "Moje życie z OCD" - Laura Akkot - do kupienia tej cieniutkiej książeczki zainspirowała mnie właścicielka blogu Subiektywnie o książkach - Wiolu bardzo ciekawa recenzja, jest jeszcze wiele książek, o których pięknie piszesz, podziwiam Twoje osiągnięcia i sukcesy, z pewnością jeszcze nie raz sięgnę po książki, które polecasz :) 

Na tym koniec... Domyślacie się, jak bardzo cieszą mnie dzisiejsze paczki, wypełnione takimi perełkami :) Mam nadzieję, że mnie nie zawiodą... ;)

Nasunęła mi się taka mała dygresja, czy do każdej zakupionej książki nie można wkładać talonu na wolny czas, wtedy czytalibyśmy więcej, korzyść byłaby obopólna... ;)  Taki żarcik... ;) Bo radość ma ogromna! 

Oczywiście to jeszcze nie koniec w tym miesiącu, gdyż  czekam na kilka książek, które będą w sprzedaży dopiero w drugiej połowie marca. Już zacieram ręce i zaciskam pasa... ;) 

Pozdrawiam cieplutko... 
Agnieszka Kolanowska - autorka blogu Nie teraz - właśnie czytam... 

18 komentarzy:

  1. Wow, widzę się naprawdę szalejesz. Na książkach Mroza nie powinnaś się zawieść, autor pisze świetne powieści. Cieszę się, że będziesz czytać również książka Laury Akkot. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Liczę na same przyjemne i ciekawe doznania... :)

      Usuń
  2. Ja tak samo nie potrafię oprzeć się różnym promocjom i z dnia na dzień przybywa u mnie nieprzeczytanych książek ;) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak my uzależnieni od książek najlepiej się rozumiemy... Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Na "Kasację" i "Lśnienie" sama bym się skusiła, ale niestety mój budżet mocno ucierpiał na szaleństwach zakupowych książek i muszę poczekać na przypływ gotówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kasację" zaczęłam czytać wczoraj, za mną dopiero kilka rozdziałów, ale póki, co zapowiada się bardzo ciekawie... styl jakim posługuje się autor bardzo mi odpowiada :) mam nadzieję, że tak zostanie do końca :)
      Kinga pomału poznaję... jest dobrze, chociaż z pewnością wszystkich nie przeczytam :) A to prawda budżety cierpią na naszych szaleństwach, ale ciągle nie mogę się powstrzymać... cóż dzięki temu półki z butami się nie uginają tylko te z książkami... coś za coś ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Miłość na szkle właśnie czytam :) Już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję :) Miłej lektury :) Pozdrawiam...

      Usuń
  5. Ile książek! I ile pozycji, które chciałabym przeczytać! :) Niedługo sama zabieram się za "Wiem o Tobie wszystko", chociaż z tego co czytałam, większość czuje się rozczarowana po jej przeczytaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie książki kupuję w księgarniach internetowych, tam jest dużo taniej, jak w Empiku, czy innych księgarniach stacjonarnych :) Hmm... jeżeli ma złe recenzje, to w takim razie pozostaje nam mieć nadzieję, że nas jednak nie rozczaruje... ;) Pozdrawiam, miłej lektury... jak przeczytasz przede mną, chętnie zapoznam się Twoje recenzją :)

      Usuń
  6. Z tych książek czytałam tylko "Wiem o tobie wszystko". Właściwie jestem świeżo po jej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zapoznalam się z Twoją opinią ;) zobaczymy jak na mnie podziałami ta książka :)

      Usuń
    2. Mam nadzieje, że nie rozczarujesz się. Staram się zawsze znaleźć jakiś pozytyw książki, którą czytam i ta też ma, tylko trzeba to dostrzec, a co do narracji to niestety jest ona jaka jest i z pewnoscią wpływa na odbiór książki.

      Usuń
    3. No to mamy podobnie, ja również zawsze staram doszukać się pozytywnych stron w książce :) Zobaczymy :)

      Usuń
  7. Kurczę! Ile tu perełek! 9 spośród tych książek jest na mojej liście, czytałam tylko "Wiem o tobie wszystko" - niezła, aczkolwiek nie powalająca.
    Zapraszam do mnie: http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakim cudem ja dopiero teraz widzę ten post? Bardzo się cieszę, że dzięki mnie zdecydowałaś się na książkę "Wolność urojna" :) Mam nadzieję, że Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc stoi na półce i czeka w kolejce, a ja ciągle kupuję nowe książki i nie nadążam z ich lekturę ;)) Taki los książkomaniaczki... ;) Pozdrawiam :)

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)