piątek, 27 marca 2015

Dopełnienie marcowych zakupów! Oszalałam...? ;)





Ostatnia paczka szczęścia w tym miesiącu!


Uff... nareszcie dotarła! Naczekałam się na tę paczkę, jak nigdy. Ale to wyłącznie moje gapiostwo... nie zauważyłam, że w koszyku wylądowała książka, której premiera była zapowiedziana na 25 marca. Dlatego całe zamówienie czekało na tę jedną książkę... ;)
A do stosiku dołączyła jeszcze sowa, której urokowi nie mogłam się oprzeć... ;) 



"Odłamki" - I. Prcić - jak tylko zobaczyłam zapowiedź tej książki, od razu wiedziałam, że musi trafić w moje ręce. Bardzo lubię taką literaturę. 

"Sekretne życie pszczół" - S.M. Kidd - po wspaniałych "Czarnych skrzydłach" z przyjemnością sięgnę po każdą książkę tej autorki. 



"Jezioro tajemnic" - P. May - dwie pierwsze części już mam, toteż musiałam uzupełnić serię. 

"Fosa" - S. Siedlecka - czytałam wiele pochlebnych opinii na temat tej książki, mam nadzieję, że i mnie nie rozczaruje, chociaż autorka nie była mi dotąd znana. Jestem bardzo ciekawa tej książki. 




Teraz do pełni szczęścia potrzebny jest mi jeszcze tylko nowy regał na książki... ;)

Tradycyjnie pozdrawiam Wszystkich zakręconych na punkcie literatury! 

Przyjemnego weekendu :) 

Agnieszka 
Nie teraz - właśnie czytam... 





20 komentarzy:

  1. Książki super, zwłaszcza zaintrygowały mnie ''Odłamki''. Ale najbardziej podoba mi się twoja sowa :) Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, sowa mnie zauroczyła, musiałam ją kupić :) Cudna jest :) A "Odłamków" też jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  2. Tylko kiedy to wszystko przeczytać?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej,zazdroszcze i kolejny raz zycze przyjemnej lektury i z niecierpliwoscia oczekuje recenzji :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to takie zdrowe szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowe :) ale kiedyś do reszty zrujnuje mój budżet :p ale to takie przyjemne :)

      Usuń
  5. Odłamki <3 Dzięki wydawnictwu mam ją już tydzień, jestem dopiero w połowie, musiałam przerwać przez napływ egzemplarzy recenzenckich, ale niedługo mam zamiar ją kontynuować. Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. To cieszę się, że ją mam :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że to blog przede wszystkim o książkach i książki są tutaj najważniejsze, ale ta sowa skupiła całą moją uwagę :) Śliczna. Przy okazji, zapraszam do mnie: http://wychowananaksiazkach.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę książki "Sekretne życie pszczół". Takie szaleństwo to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Naczekałam się na nią, teraz muszę tylko znaleźć na to wszystko czas... :) Wiedziałam, że tutaj mogę liczyć na zrozumienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrozumienie jest duże, ale "dutków" coraz mniej. Ale można zawsze coś sprzedać np. Telewizor bo i po nam Tv skoro są książki haha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stosik :). "Sekretne życie pszczół" czeka na mnie na półce, a "Odłamki" mam w planach.
    Miłego czytania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) nie mogłam się mu oprzeć... :) Odłamków też jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  12. Sprzedać nie sprzedać oto jest pytanie :-). A moze mala sonda? Kto jest gotów poświęcić Tv dla książek ????? No slucham???

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)