środa, 11 marca 2015

Marcowych szaleństw książkowych ciąg dalszy...


W niedzielę Wydawnictwo Znak skusiło mnie świetną promocją,
wszystkie książki udało mi się kupić za jedyne 2,90 zł., grzech było nie kupić ;)
Wczoraj nadeszła paczka...
I, co z tego, że to wersje kieszonkowe... ;) Chociaż raczej ich unikam ze względu na drobną czcionkę, moje oczy są i tak już mocno nadwyrężone, ale przyznam, że literki dosyć duże :)
Toteż cieszę się ogromnie! :) 



Do torebki, będzie jak znalazł... :)

1. "Uzależnieni. Jak narkotyki skrzywdziły moją rodzinę" - E. Burton -Philips - Uzależnieni to dramatyczna opowieść matki o walce z nałogiem synów. 

2. "Zrozumieć bez słów" - N. Rossiter - Historia samotnej, młodej matka wychowująca synka cierpiącego na autyzm. 


3. "Kometa i ja" - S.D. Wolf - Opowieść o przyjaźni między człowiekiem i psem, lubię takie historie... uwielbiam psiaki :) 


4. "Marzenie Kate" - P. Callahen Henry - Historia trzydziestopięcioletniej kobiety, która nosi w sercu bolesną tajemnicę sprzed lat.  

5. "Nikt nie chciał słuchać" - I. Kerr, A. Kerr - opowieść o skrzywdzonym przez okrutnego ojca rodzeństwie. 

6. "Szukając Emmy" - S. Holmes - Mała Emma znika bez śladu. Opowieść o sile matczynej miłości i o tym jak wiara i nadzieją pozwalają pokonać nawet najtrudniejsze chwile. 





Bardzo lubię czytać takie książki, a o ile mi wiadomo zostały wydane tylko w wersji kieszonkowej, bynajmniej nigdzie nie spotkałam w innej. 

Dlatego moja radość jest tym większa, że za tak niską cenę... Bardzo lubię zakupy w Wydawnictwie Znak :) 

Pozdrawiam... :) 


7 komentarzy:

  1. Ja również chciałam się skusić na tę promocję, ale niestety nie miałam akurat środków na koncie by zrobić przelew. I dupa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... No fakt... Przepadło... Ale Znak lubi się powtarzać z promocjami, to może jeszcze się uda ;) ja na szczęście jeszcze miałam parę groszy... ;) ale pod koniec tygodnia liczę na dużo fajniejszą paczkę z różnymi nowinkami... Już nie mogę się doczekać... :)

      Usuń
  2. Same wspaniałości :) Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne nabytki! Gratuluję i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. "kometa i ja" bardzo mnie zainteresował ze względu właśnie na ludzko - psią historię, tez uwielbiam pieski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię takie historie, Jeżeli nie czytałaś, to polecam "Marley i ja" oraz Uratować Sprite'a cudne książki, moje ukochane :) Pozdrawiam...

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)