sobota, 7 marca 2015

Marcowych szaleństw początki...



Takim oto rezultatem skończyło się moje dzisiejsze wyjście na zakupy... 


Matras skusił mnie wyprzedażami, dlatego tradycyjnie nie mogłam się powstrzymać i nie kupić czegoś, co przyciągnęło moją uwagę, przecież nie mogłam wyjść tylko z zakładką do książki... ;)





Udało mi się dostrzec, takie oto perełki: 



1. "Ucieczka z krainy wiecznego śniegu" - S. Talty - oczywiście moją uwagę przyciągnęła okładka, a że nie miałam jeszcze okazji poczytać o Dalajlamie i Tybetańczykach, chętnie dowiem się czegoś o historii tej niezwykłej krainy. Mam nadzieję, że lektura okaże się godna uwagi i dostarczy mi ciekawej wiedzy na temat Tybetu. 

2. "Naród, który nie zna strachu" - S. Boianiu - opis z tyłu okładki bardzo mnie zaciekawił, lubię czytać tego typu literaturę. Jest to opowieść o młodych, izraelskich kobietach, które swą pełnoletniość osiągają w armii.  Autorka urodziła się w Jerozolimie i przez dwa lata służyła w Siłach Obronnych Izraela. Jak dla mnie brzmi bardzo intrygująco. 

3. "Świat Judyty" - G. McCleen - Osierocona 10-letnia dziewczynka, która całe dnie spędza w swoim pokoju, otoczona rzeczami jej zmarłej mamy, do tego ograniczona przez religijny fundamentalizm ojca, który stosuje wobec niej mnóstwo zakazów. Przyznam, że jak przeczytałam opis książki, to ani chwili się nie wahałam, chociaż autorka w ogóle nie jest mi znana. Liczę na głęboką i poruszającą lekturę. 

Przyznaję się, że wszystkie książki kupiłam zupełnie w ciemno. Tytuły i autorzy nie byli mi dotąd znani. Zazwyczaj w doborze książek kieruję się średnią oceną i opiniami innych czytelników, cóż tym razem nie miałam przy sobie telefonu, w związku z czym nie mogłam sprawdzić, jak ocenione są te pozycje przez innych odbiorców. I może to dobrze, w końcu przeczytam książkę nie sugerując się opiniami innych. 


Pewnie kupiłabym więcej książek... Ech... kusiło mnie bardzo, ale mam już w wirtualnym koszyczku pozycje, na których bardzo mi zależy... Oczywiście inspirowałam się opiniami innych blogerów... Już nie mogę się doczekać chwili, kiedy do mnie dotrą... :) 


2 komentarze:

  1. Zainteresowała mnie książka pt. "Świat Judyty". Takie kuszenie mnie również często spotyka. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też matras co i róż kusi swoimi wyprzedażami, którym nie mogę się oprzeć ;) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)