poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Czytelnicze podsumowanie miesiąca - LIPIEC 2015



Kiedy wybierałam lektury na lipiec wydawało mi się, że przeczytam ich znacznie więcej, przecież zaczęły się wakacje, okres urlopowy, a mnie wydawało się, że będzie mnóstwo czasu na lekturę! Tymczasem okazało się, że czytelniczo lipiec wypadł bardzo słabo i ostatecznie przeczytałam tylko 6 książek. To najgorszy mój wynik ;) Cóż... okazuje się, że nie samymi książkami człowiek żyje i czasem są ważniejsze sprawy... np.: rodzina! Przede mną sierpień, który zapowiada się bardziej spokojnie, może tym razem nadrobię troszkę więcej zaległości? ;) 

Tak prezentował stosik książek, które wybrałam na lipiec: 


A takie książki udało mi się przeczytać i zrecenzować: 

1. "Eleonora & Park" - Rainbow Rowell <RECENZJA> 
2. "Razem będzie lepiej" - Jojo Moyes <RECENZJA> 
3. "Buźka" - Sophie Hannah <RECENZJA> 
4. "Znajdź mnie" - Michelle Knight <RECENZJA> 
5. "Gringo wśród dzikich plemion" - Wojciech Cejrowski <Do recenzji> 
6. "5 sekund od IO" - Małgorzata Warda <Do recenzji> 

Ponadto w lipcu na blogu pojawiła się również moja recenzja książki, którą przeczytałam w czerwcu: 

"Najpiękniejsza na niebie" - Małgorzata Warda <RECENZJA>





W rezultacie przeczytałam 2164 strony, czyli statystycznie czytałam ok. 70 stron dziennie!

Od początku roku przeczytałam 60 książek, moim tegorocznym wyzwaniem jest przeczytać  ich 100 , nadal jest szansa, aby podołać temu wyzwaniu! 

***
W lipcu do mojej biblioteczki dołączyło sporo nowych publikacji, a przy okazji wyjazdu na urlop udało mi się wyszperać w nadmorskich namiotach z tanią książką sporo ciekawych książek z czego się ogromnie cieszę! Ponadto otrzymałam jeden egzemplarz recenzencki oraz nareszcie udało mi się wygrać książkę w konkursie zorganizowanym przez Wydawnictwo Replika

Reasumując, mój księgozbiór w lipcu powiększył się o 27 książek! Jak tu się nie cieszyć? 


Egzemplarz recenzencki, którego nie prezentowałam jeszcze na blogu od Wydawnictwa JUPI, za który bardzo dziękuję! Już niebawem ukaże się moja recenzja! Aktualnie... pod moim uważnym okiem, książka testowana jest przez moją dziesięcioletnią córkę ;) 

Udział w konkursie zorganizowanym przez Wydawnictwo Replika, przyniósł mi powieść Iwony J. Walczak "Dom złudzeń. Iga", wraz z dedykacją autorki. Serdecznie dziękuję! Wreszcie dopisało mi szczęście i wygrałam książkę! Moja radość jest ogromna! :) 

Ponadto od czerwca biorę udział w wyzwaniach czytelniczych: 

Recenzje Ami
Opasłych tomisk nie było wiele (liczą się jedynie te książki, które mają minimum 400 stron) - w tym miesiącu przeczytałam tylko 1 powieść, która spełniła ten warunek - dlatego w tym wyzwaniu osiągnęłam bardzo słaby wynik - 464 str. 
Dzosefinn's Books
W lipcu udało mi się przeczytać książki o łącznej wysokości (+14,7 cm) - w tym wyzwaniu biorę udział od czerwca i od tego czasu przeczytałam książki o łącznej wysokości 34 cm. Mój wzrost to 1,76 cm, także nadal spore wyzwanie przede mną... 


A podczas lektury i wszelkich prac nad blogiem, zawsze towarzyszy mi mój wspaniały przyjaciel Maksiu, którego już poznaliście :) 

Jeszcze dzisiejszego wieczora ukarzą się zapowiedzi czytelnicze na sierpień, a już jutro recenzja wspaniałej książki "Gringo wśród dzikich plemion" Wojciecha Cejrowskiego. 

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i Waszą obecność! Natomiast ja przepraszam za swoją nieobecność u Was, powodem tego był mój urlop, teraz postaram się na bieżąco zaglądać też na Wasze blogi, w końcu to od Was czerpię swe inspiracje czytelnicze! 

Pozdrawiam i życzę Wam rajskich i zaczytanych wakacji, przecież nadal trwają! 



28 komentarzy:

  1. Uroczy psiak :) A stosisko bardzo urozmaicone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem nie liczy się ilość książek (bo wiadomo, że każdy ma własne życie i są sprawy ważne i ważniejsze), a to aby z nimi spędzać przyjemne chwile :) 6 książek to i tak nie jest źle, ale życzę Ci aby sierpień okazał się bardziej obfity ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) ale wiesz zawsze chce się przeczytać jak najwięcej... zwłaszcza, kiedy przybywa tyle nowych książek ;)
      Dziękuję Ci bardzo, liczę na więcej czasu w sierpniu :D Również pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Niezłe zdobycze! Bardzo dobre wyniki czytelnicze i stosy świetnych, które jeszcze czekają. Zazdroszczę zwłaszcza Quicka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle nowych książek u Ciebie zagościło? Chyba oprócz wielkiej miłości do książek musisz mieć także dużo miejsca :) Świetne zdobycze, bardzo interesujące tytuły wśród przeczytanych książek i jak zwykle cudne fotki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki zasługa nadmorskich kurortów, w których kiermasze z tanią książką są na każdym kroku, a ja mogłam szaleć do woli ;) Dziękuję za wszystkie miłe słowa :*

      Usuń
  5. Cmok w mokry nosek Maksia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne łupy :) a o wydawnictwie YUPI to jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również wcześniej nie słyszałam o Wyd. JUPI :) ale zwróciło się do mnie z prośbą o recenzję, więc chętnie się zgodziłam, tym bardziej, że moja córa uwielbia takie publikacje... ;)

      Usuń
  7. Ja nie zliczę ile książek przeczytałam w tym miesiącu :) Chociaż mogę sprawdzić na blogerze :P Gratuluję wygranej i dedykacji :0 Wiem jaka to radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno nie udało mi się niczego wygrać, a tu taka niespodzianka i to z dedykacją! Cieszę się ogromnie :D

      Usuń
  8. Muszę przyznać, że piękny stosik, duża liczba książek. Zazdroszczę! Do Cejrowskiego podchodzę i podchodzę. Nie przepadam za nim, drażni mnie, ale książki pisze podobno niezłe. Trzymam kciuki, aby udało się przeczytać 100 ksiązek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cejrowski to dość kontrowersyjna postać, ja też miałam swego czasu ambiwalentne odczucia do jego osoby, jednak z biegiem czasu przekonał mnie, zwłaszcza cyklem programów "Boso przez świat", a słowo pisane w jego wykonaniu to mistrzostwo świata i bardzo polecam! Napiszę o tym już jutro :)

      Usuń
  9. Kochana, urlop i spędzanie czasu z rodziną są najważniejsze w wakacje ;) My wszyscy cierpliwie na Ciebie i Twoje odwiedziny poczekamy ;) Widziałam, że mnie hurtem odwiedziłaś, fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Angeliko :) Bardzo się cieszę, że nie zostanę pominięta przez moją nieobecność, już wróciłam i pomału nadrabiam zaległości, jestem z wizytą na Twoim blogu i czytam sobie z przyjemnością :))

      Usuń
  10. Widzę, że lipiec był dla ciebie bardzo owocny, co mnie ogromnie cieszy :)
    I oczywiście gratuluję wygranej i dedykacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również założyłam sobie, że przeczytam 100 książek w tym roku - mam nadzieję, że się uda. Na razie jest 57 na liczniku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam za Ciebie kciuki, jak już masz 57 to z pewnością uda Ci się zrealizować ten plan :)

      Usuń
  12. Piesek jest wspaniały! Na pewno uda Ci się przeczytać te 100 książek. Jestem tego pewna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu :) Liczę na to i zrobię wszystko, aby tak się stało :D

      Usuń
  13. Mi w lipcu też jakoś nie szło, ale tak czy siak 6 to super wynik. U mnie 5:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może sierpień będziemy miały lepszy ;) ale tak jak mówisz, nie jest najgorzej :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ja miałam okazję czytać tylko "Wyspę na prerii" Cejrowskiego, więc ciekawa jestem co sądzisz na temat "Gringo wśród dzikich plemion" i czy warto po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wynik! I cudowne lektury z którymi spędziłaś lipiec ;) Gratuluję wygranej w konkursie! Życzę zaczytanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)