poniedziałek, 3 sierpnia 2015

SIERPIEŃ - Zapowiedź recenzji na blogu Nie teraz - właśnie czytam...


Dzisiaj chcę zaprezentować książki, które ostatecznie wybrałam i postanowiłam przeczytać w tym miesiącu. Czy uda mi się zrealizować ten plan? Byłoby pięknie, co z tego wyjdzie? Czas pokarze... ale dołożę wszelkich starań, aby je przeczytać :) Część publikacji pochodzi z lipcowego stosiku, pojawiło się też kilka nowych powieści oraz jeden egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa JUPI. W drodze jest jeszcze jedna książka od autora, który zwrócił się do mnie z prośbą o recenzję, ale jej tytułu jeszcze dzisiaj Wam nie zdradzę ;) W tym miesiącu bardzo chciałabym wrócić do klasyki i przypomnieć sobie lekturę "Mistrza i Małgorzaty" M. Bułhakowa, ta książka zachwyciła mnie dawno temu, czy teraz też zrobi na mnie tak ogromne wrażenie, mam nadzieję, że tak... 
Oto książki, które będą mi towarzyszyć w tym miesiącu: 

1.   "Umarli mają głos" - M. Krajewski, J. Kawecki <RECENZJA>
2.   "Dziewiętnaście minut" - J. Picoult
3.   "Sekret O'Brienów - L. Genova <RECENZJA>
4.   "Prawo matki" - D. Chamberlain 
5.   "Wojna Afrodyty" Andrea Busfield 
6.   "Mistrz i Małgorzata" - M. Bułhakow 
7.   "Inna bajka" - K. Bulicz-Kasprzak <Do recenzji>
8.   "Dotyk ciemności" - C.J. Roberts 
9.   "Moralność pani Piontek" - Magdalena Witkiewicz 
10. "Nie jedz tej książki" - D.Sinden, N. Catlow <RECENZJA>

W najbliższym czasie ukarzą się jeszcze zaległe recenzje dwóch książek, które przeczytałam w lipcu, niestety nie udało mi się ich dla Was zrecenzować. Dlatego jutro obiecany już "Gringo wśród dzikich plemion" W. Cejrowskiego, natomiast w środę "5 sekund do Io" M. Wardy.

W tym miesiącu pojawi się także mały konkurs, nagrodą będzie książka. Dlatego bądźcie czujni! 


Tymczasem miesiąc rozpoczynam literaturą faktu "Umarli mają głos" M. Krajewskiego i J. Kaweckiego. Dalsza kolejność zależna od nastroju w danej chwili, ale tradycyjnie czekam na Wasze sugestie. Którą z zaprezentowanych książek polecacie mi najbardziej?  

28 komentarzy:

  1. Same wspaniałości ;). Czekam na recenzję "Dziewiętnastu minut", "Innej bajki" i "Sekretu O'Brienów" :). Chętnie również poczytam o "5 sekund do IO". Mam tę książkę na półce, ale jakoś nie miałam okazji żeby ją przeczytać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Książki, które wymieniłaś, chciałabym przeczytać jak najszybciej :)

      Usuń
  2. Jakbym widziała swój wymarzony stosik! :) Oj, będę z niecierpliwością wyglądać Twoich opinii! :)
    "Nie jedz tej książki" to jakiś kolejny wynalazek podobny do niszczenia dziennika? Gubię się już w tych kreatywnych destrukcjach, tyle tego ostatnio jest. :)
    Samych przyjemnych chwil z lekturami! :) Czytaj i pisz jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mój stosik przypadł do Twojego gustu :) Trafiłaś w dziesiątkę, to kolejny wynalazek w stylu Dziennika, ale już odnoszę wrażenie, że jest w nim znacznie więcej całkiem przyjemnych i niegłupich zadań... i przyznam się, iż mimo mojej wielkiej niechęci względem tego typu publikacji, moja córa z Dziennikiem miała świetną zabawę ;)
      Dziękuję Ci bardzo :)) Oby stało się tak, jak mi życzysz :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie wiem skąd Ty masz tyle czasu na czytanie ! Najbardziej czekam na recenzję "Umarli mają głos" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyganiał kocioł garnkowi ;P Jak widzę ile dzieje się ostatnio na Twoim blogu nasuwa mi się takie samo pytanie, skąd ona ma na to wszystko czas?! ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Żadnej jeszcze nie czytałam, najbardziej mnie ciekawi ,,Moralność pani Piontek" :) Wspaniały stosik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zapowiada się ciekawy miesiąc :) Przyjemnej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie mocno czekam na recenzję książek Lisy Genova i Diane Chamberlain :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki Jodi Picoult i Lisy Genovy i to te tytuły najbardziej mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam L. Genovę, do D. Chamberlain jeszcze nie mam wyrobionej opinii, za mną tylko jedna książka :) ale wierzę, że i mnie oczaruje :)

      Usuń
  8. Z ksiazek ktore zaprezentowalas czytalam tylko "Prawo matki" ale za to bardzo mi sie ona podobala! Kilka innych pozycji tez jest na mojej liscie wiec bede oczekiwac recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobało Ci się "Prawo matki", to kolejna pozytywna opinia o tek powieści :)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat "Mistrza i Małgorzaty". Cały czas waham się czy przeczytać tę książkę, dlatego Twój głos zapewne o tym przesądzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie powieści jeszcze przede mną, a "Nie jedz tej książki" zapowiada się wyjątkowo ciekawie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, moje oczy się radują, bo widzę wśród książek Jodi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat "Dotyku ciemności", bo jest to książka o której krążą bardzo skrajne opinie i oczywiście nie mogę się doczekać Twojej recenzji "Gringo". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie polecam Picoult i Chamberlain :) Sama mam w planie przeczytać Sekret O'Brienów, Inną bajkę i Moralność.
    Za to jestem ciekawa jakie będą Twoje odczucia po lekturze Dotyk ciemności i Wojny Afrodyty. NIe mogę się zdecydować czy sięgnąć po nie czy dać sobie spokój. :) Przyjemnego zaczytania i spełnienia planu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Dotyk ciemności" ciekawi mnie jak odebrałaś tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznaję, że różnorodnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa konkursu. Będę czekać z niecierpliwością !

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam niecierpliwie na recenzję "Umarli mają głos" no i oczywiście na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem do półki "Chcę przeczytać" dodałam "Prawo matki" :) A teraz czytam "Milcząca Siostra"

    OdpowiedzUsuń
  19. Same wspaniałości :) czekam na recenzje wszystkich książek, bo w Twoim wykonaniu są one genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Mistrz i Małgorzata" - ta książka towarzyszyła mi w zeszłe wakacje. A ksiązki pani Witkiewicz są wspaniałe. Nie czytałam jeszcze "Moralność Pani Piontek" ale na pewno będzie fantastyczna. :) U mnie w stosiku "Milaczek" Ukaże się za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)