sobota, 22 sierpnia 2015

#New Tag

Źródło 
Przyznam, że po raz pierwszy spotkałam się z tak sympatycznym Tagiem, a to za sprawą nominacji ze strony uroczej Pauli, autorki bloga Rude Recenzuje, przez którą zostałam wybrana. Ta nominacja jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem, dlatego było mi niezmiernie miło zobaczyć swój blog wśród 5 innych, które Paula najchętniej odwiedza. Dziękuję Ci Paulinko, ja również lubię do Ciebie zaglądać - serio!

Niniejszy Tag polega na wytypowaniu 5 blogów, które odwiedza się najchętniej i najczęściej, oraz uzasadnieniu dlaczego właśnie ten, blog tak bardzo nas interesuje. Autorzy wymienionych blogów otrzymują automatyczną nominację.

Oczywiście nie wolno nominować bloga przez, który zostało się wybranym! To byłaby przesada Ja Ciebie, a Ty mnie?!

Wydaje się proste? Otóż nie do końca... Bo po pierwsze, nie mogę nominować Rude Recenzuje, a zaglądam często z ogromną przyjemnością. Paulina to bardzo sympatyczna, ciekawa i temperamentna osóbka! A po drugie, jak wybrać tylko 5, przy tak dużej ilości ciekawych blogów? Dla mnie to zadanie okazało się odrobinę trudne bowiem, jest wiele stron, które chętnie odwiedzam. Jednakże ostatecznie okazało się, że jest kilka takich, na które rzeczywiście zaglądam najczęściej i z największą przyjemnością, mało tego z niektórymi autorkami nawiązałam bardzo sympatyczną znajomość, którą bardzo sobie cenię bowiem stanowi dla mnie podporę, inspirację i daje wiele przyjemnych chwil... Ale do rzeczy: 


1. Aleksandrowe myśli 




Ola z Aleksandrowych myśli okazała się moją czytelniczą bratnią duszą! Wchodząc na jej blog, znajduję mnóstwo książek, które pragnę natychmiast przeczytać bowiem, są zgodne z moim gustem czytelniczym. Naprawdę nie wiem, jak Ola to robi, ale ona zawsze prezentuje książki, które stają się moim absolutnym Must Have! Przez nią mój portfel, aż piszczy a moja lista książek, które muszę przeczytać rośnie w zastraszającym tempie ;) Bardzo lubię czytać jej recenzje, są w dobrym stylu, świadczą o znajomości literatury do tego, są rzetelne i przyjemnie się je czyta. Jeszcze się nie zawiodłam na książkach, które poleciła mi autorka Aleksandrowych myśli. A tak w ogóle, zupełnie prywatnie uwielbiam Olę, jest bardzo sympatyczną, życzliwą i cudowną osobą... SERIO! Dodam, że Ola prezentuje książki także dla dzieci i widać, że zna doskonale temat bowiem sama jest mamą a publikacje, które poleca "testuje" na swoich chłopcach, co stanowi ogromny plus. Też jestem mamą i dla mnie to bardzo cenna zaleta Aleksandrowych myśli. Dlatego polecam, chociaż chyba nie muszę bowiem ten blog znany jest już chyba większości blogerów! Olu, dziękuję, że jesteś! 



Uwielbiam zaglądać do Asi z Niebieskiej zakładki, mam wrażenie, że jest moją kolejną, czytelniczą bratnią duszą, a dodatkowo do każdej recenzji zamieszcza piękne fotografie. Wykonane są z ogromną starannością, są ciekawe i za każdym razem ogromnie cieszą moje oko. Widać, że Asia jest bardzo kreatywną osobą i za każdym razem zaskakuje mnie swoją pomysłowością. Dodatkowo jej recenzje są bardzo zwięzłe, przemyślane dlatego czyta się je szybko i bardzo przyjemnie. Tak trzymaj Asiu, masz dobry i interesujący styl, a Twój blog wygląda estetycznie i z przyjemnością do Ciebie zaglądam. Ponadto Asia jest kolejną sympatyczną osobą, którą poznałam dzięki blogsferze, bardzo lubię nasze konwersacje, dlatego i od niej często czerpię inspiracje, nie tylko czytelnicze, ale także fotograficzne. Dla mnie zdjęcia także stanowią ważną część recenzowanej książki, a patrząc na fotografie Asi, czuję jeszcze większą mobilizację, aby popracować nad własnymi zdjęciami. Ponadto komentarze Niebieskiej zakładki są dla mnie bardzo cenne i wykazują, że Asia czyta recenzje. Dziękuję Ci Asiu, za Twoją obecność! Szczerze polecam!


Ruda Recenzuje

Ewelina autorka bloga Ruda Recenzuje to kolejna serdeczna i życzliwa osóbka, którą poznałam dzięki blogsferze. Z wielką przyjemnością odwiedzam jej blog, na którym zamieszcza ciekawe recenzje książek, które często trafiają w mój czytelniczy gust. Niejednokrotnie zainspirowałam się jej propozycjami i nigdy nie straciłam czasu nad książką, którą polecała Ewelina. Wiele z nich jest jeszcze nieprzeczytanych, które czekają w kolejce moich półkach,  lub na liście do kupienia, ale wierzę, że są dobrym wyborem i kiedyś będę czerpała wiele satysfakcji z polecanych przez nią lektur. Ruda piszesz świetnie, zawsze wybierasz ciekawe cytaty, które dodatkowo zachęcają mnie do danej książki. Tak trzymaj! Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Dlatego z pełnym przekonaniem polecam!


PaniKa (niestety nie znam Twojego imienia), autorka bloga Czytanie Moja Miłość jest kolejną osobą, która często prezentuje książki bardzo bliskie mojej czytelniczej duszy. Dodatkowo pisze piękne i rzeczowe recenzje, osobiście bardzo cienię sobie jej styl i zwyczaje cudowanie mi się ją czyta. Jest kolejną osobą, przez którą moja lista książek do przeczytania rośnie w bardzo szybkim tempie. U PaniKi znajdziecie nie tylko literaturę dla dorosłych, ale także dla młodzieży i dzieci. Serdecznie Polecam! 



Któż nie zna Angeliki i jej Lustra Rzeczywistości? Chyba każdy, dla kogo blogsfera jest cennym źródłem inspiracji nie tylko do nowych lektur, ale także tego, jak nie popełniać błędów samemu prowadząc bloga. Jakiś czas temu, kiedy zaczynałam swoją przygodę z blogsferą trafiłam na świetny wpis na tym blogu, który uzmysłowił mi jak łatwo popełniać niewybaczalne gafy, które prowadzą do wielu przykrych i niewygodnych sytuacji. No i jak podejmować współpracę z Wydawnictwami, nadal nie skorzystałam z uprzejmości Angeliki, ale obiecuję zrobić to w najbliższym czasie. Powoli nabieram przekonania, że ten blog ma sens a teksty, które piszę, są wartościowe, to uzmysłowiła mi między innymi Angelika i za to bardzo jej dziękuję.  
Dodatkowo, mimo, iż Angelika prezentuje książki, które nie zawsze trafiają w mój gust czytelniczy, to jednak często przekonuje mnie do lektury publikacji, po którą sama w życiu bym nie sięgnęła. I wiecie co? Warto bowiem za sprawą jej wspaniałych recenzji i siły sugestii pomału przekonuję się do bardziej kobiecej literatury i zaczynam czerpać z niej wiele przyjemności. Dziękuję i serdecznie polecam! 

Nie byłabym sobą, gdybym troszkę nie nadwyrężyła zasad i mimo wszystko nie napomknęła jeszcze o blogu Awioli z Subiektywnie o książkach, o Vedze z Upolowanych stronic, o Cyrysi z Literackiego Świata Cyrysi, o Magdzie z Zakochanej w czytaniu, o Dominice z Dosiakowego Królestwa, o Paulince z Chcę coś znaczyć w świecie książek, o Kamilu ze Świata Bibliofila, o Recenzjach Ami, o Stworku z Rozmaite Poczytania Gagatki, o Iza Readso Urszuli z Bierz i czytaj ...tych wartościowych i cennych dla mnie blogów jest jeszcze wiele, staram się je odwiedzać w miarę możliwości, ciągle czerpię od nich swe literackie inspiracje i w ogóle świat blogsfery coraz mocniej mnie pochłania i cieszy :) Mam nadzieję, że osoby, których nie wymieniłam, nie poczują się urażone, lubię coraz więcej blogów, staram się Was odwiedzać jak najczęściej, uwierzcie mi naprawdę nie sposób wymienić ich wszystkich, zresztą ta zabawa nie na tym polega, a ja i tak już mocno przesadziłam ;) 

A Paulince z Rude Recenzuje jeszcze raz bardzo dziękuję za tę nominację, która stanowi dla mnie ogromne wyróżnienie i mobilizację, czuję się zaszczycona, że mój blog znalazł się wśród jej ulubionych i najczęściej odwiedzanych. Bardzo Ci dziękuję! Masz do mnie wyjątkową cierpliwość i konsekwentnie nominujesz mnie do różnorodnych tagów, ja ciągle nie odpowiadam na te nominacje bowiem, zwyczajnie nie umiem wygospodarować na to czasu, którego i tak notorycznie mi brakuje. Tym razem jednak się zmobilizowałam! Udało się i wreszcie odpowiedziałam... ;) Mogę teraz bez wyrzutów sumienia pochylić głowę nad kolejną książką :) 


32 komentarze:

  1. Jak mi miło!!! Dziękuję:-) Znam i często odwiedzam większość blogów, o których piszesz. Cenię sobie bardzo Twój blog za wspaniałe zdjęcia, książki, które sama chętnie chcę przeczytać i te, których jeszcze nie znam, a które warto znać. Za zawsze piękne kwiaty i cudownego Maksia.:-) I ogólnie za dobrą energię, którą tu zawierasz w słowach, obrazach, polecanych linkach, konkursach - słowem, we wszystkim. :-) Cenię sobie też "Aleksandrowe myśli" za superciekawe Emigrantki, które organizuje. "Ruda Recenzuje" za prezentowanie tych książek, które sama zazwyczaj mam ochotę przeczytać. "Lustro rzeczywistości" za profesjonalizm i szybkość czytania (podziwiam). Oraz "PaniąK" za wstawianie w recenzje ciekawych, wyróżniających się cytatów. W ogóle cała książkowa blogosfera to wspaniałe miejsce i cieszę się, że tu trafiłam (zwłaszcza w takim sympatycznych momentach jak ten, kiedy czytam Twojego posta). :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu nie mogło być inaczej, Twój blog cenię sobie ogromnie, Twoje komentarze są dla mnie wielkim wsparciem, a nasza wirtualna znajomość rozkwita w dobrym kierunku i dodatkowo daje mi pozytywną energię :)) Bardzo dziękuję Ci za wszystkie miłe słowa, mnie również zrobiło się szalenie miło i przyjemnie. Ten weekend będzie należał do wyjątkowo udanych :D Pozdrawiam ciepło i życzę przyjemnej niedzieli :D

      Usuń
    2. Dziękuję Asiu, że doceniłaś moje Emigrantki :) Cieszę się kiedy mogę Wam "pożyczyć" książkę, która zrobiła na mnie duże wrażenie :)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa! :*
    Cieszę się, że zdecydowałaś się odpowiedzieć na ten tag, byłam bardzo ciekawa Twoich nominacji. Muszę przyznać, że o blogu Niebieska zakładka już słyszałam, ale jakoś zawsze wypadło mi z głowy, żeby go zaobserwować (żeby później nie zapominać tam zaglądać regularnie), natomiast teraz dzięki Tobie mogłam to nadrobić. Na pozostałe wymienione przez Ciebie blogi często zaglądam ;)
    I jak zwykle, śliczny nosek na końcu! :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co, płyną z mojego serducha :D Cieszę się, że przypomniałam Ci o Niebieskiej zakładce, to bardzo wartościowy blog i koniecznie musisz na niego zaglądać :) Dziękuję kochana za nominację i Twoje miłe słowa, czuję się dowartościowana :D Buziaki ;)

      Usuń
  3. Zaglądam właściwie na wszystkie wymienione przez Ciebie blogi, a szkoda, bo miałam nadzieję podłapać coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że odwiedzamy te same miejsca w blogsferze :) Jak wynajdę coś nowego, to dam znać ;) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Świetnyjest ten tag ;) dzięki niemu trafiłam na Twój blog ;) pozdrawiam
    ksiazkomiloscimoja.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatyczny prawda? Daje pozytywną energię :) Zatem bardzo się cieszę, że ktoś wpadł na taki cudowny pomysł, aby stworzyć ten tag, i że zostałam nominowana przez Paulinkę, dzięki czemu do mnie trafiłaś :)) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Aż mi się ciepło zrobiło na sercu. Dziękuje, Aguś!!! Nieważne, że to nie pierwsza piątka. Ważne, że o mnie pamiętałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci odrobinę przyjemności Paulinko :) Odwiedzam Cię w miarę systematycznie, nie mogłam o Tobie nie wspomnieć :D Buziaki ;)

      Usuń
  6. Znam wszystkie wymienione blogi i również lubię tam zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem cieszę się, że odwiedzamy te same miejsca, to znaczy, że są naprawdę warte uwagi :D

      Usuń
  7. Ojej, zazwyczaj mam wiele do powiedzenia, ale w tym momencie po prostu brak mi słów:) Najgorsze jest niestety to, że Twój blog jest jednym z tych, które regularnie odwiedzam i przykro mi, że nie mogę się "odwzajemnić" w tagu :) Skoro mowa o samym tagu, postaram się wykonać zadanie, ale nie wiem czy dam radę wskazać 5 takich stron, to niezwykle ciężkie zadanie :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, wiem że mnie odwiedzasz i bardzo cenię sobie Twoją obecność i komentarze :D Zadanie jest trudne, dlatego ja nadwyrężyłam troszkę zasady i chociaż wspomniałam o innych blogach ;)) Pozdrowionka :)

      Usuń
  8. Widzę, że lubimy te same blogi, odwiedzam prawie wszystkie wymienione przez ciebie :) Miło mi, że moja strona również została wspomniana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że lubimy te same blogi :) Nie mogłam chociaż o Tobie nie wspomnieć,lubię u Ciebie bywać, masz piękny styl i bardzo lubię Cię czytać, dodatkowo Twoje komentarze i obecność są dla mnie bardzo ważne i cenne :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Wymieniałaś blogi do których także chętnie zaglądam :) Widzę, że i o mnie też mnie wspomniałaś. To bardzo miłe :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam nie wspomnieć, Twój blog jest dla mnie ogromnym źródłem ciekawych lektur oraz wywiadów i podziwiam Cię za wszystkie sukcesy, jest ich tak wiele :)

      Usuń
  10. Agnieszko, przez Ciebie płaczę ze wzruszenia, bo w najśmielszych marzeniach nie wyobrażałam sobie, że będę dla kogoś niesłabnącą inspiracją ;) Serdecznie dziękuję Ci za to wyróżnienie, w chwilach zwątpienia będę wracać do tego wpisu ;)
    PS. Oczywiście zrobię u siebie taki wpis, choć będę miała ciężki wybór, bo 5 blogów to zdecydowanie za mało ;)
    PS. 2. Odważ się, jesteś gotowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angeliko nie wyobrażam, aby w tym wpisie nie pojawił się Twój blog. Bardzo cenię sobie Twoją pracę oraz wsparcie, którego niejednokrotnie mi udzieliłaś, nieustanie dajesz mi pozytywnego kopa :) Dziękuję za kolejnego, postaram się jeszcze w tym tygodniu napisać kilka słów, Ty wiesz o co chodzi :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A i czekam z niecierpliwością na Twój Tag :)

      Usuń
  11. Agnieszko :) To jedne z najpiękniejszych słów jakie usłyszałam na swój temat. Nie raz zastanawiałam się czy mój blog ma dla kogoś rzeczywiste znaczenie. Teraz wiem, że warto się wysilić. Bo dzięki temu poznałam Ciebie i kilka innych osób, które zmieniły moje życie, dały mi dużo energii i wiary w siebie :) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiałyśmy już na fb na ten temat :) Mogę tylko kolejny raz dodać - dziękuję za Twoją obecność! Mam nadzieję, że ta nasza wirtualna znajomość nadal będzie rozwijać się w tam pozytywnym kierunku :D Buziaki

      Usuń
    2. Ja również na to liczę :) Cieszę się, że Cię poznałam :) Buziaki :)

      Usuń
  12. No, no, no, ile tu popłynęło łzy wzruszenia. :) Zastanawiam się, czy ten TAG nie zakończył się mimo wszystko w komentarzach, bo jak czytam Wasze dyskusje, to uśmiech sam na twarz wypełza. :) Tyle ciepłych słów! A mówią, że Polacy to taki zgorzkniały naród! :P
    Książkowa blogosfera jest tak kolorowa i zajmująca, że aż chce się czytać (chyba trochę cierpią na tym książki, bo niektóre blogi są tak pochłaniające, że nie można na nich pobyć tylko kilka minut! ;)).
    Jest mi ogromnie miło, że zostałam wymieniona z "imienia i blog'wiska" ;) To dla mnie prawdziwe wyróżnienie i nie będę ukrywać, że bardzo mi miło. :)
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że do wielu tagów jeszcze Cię nominują! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to bardzo sympatyczny Tag, który daje możliwość wyróżnienia blogów, które są bliskie naszemu sercu z różnych powodów :) Tak, dyskusja jest ciekawa, bardzo sympatyczna i wzruszająca, nawet nie spodziewałam się, że ten wpis wywoła tyle emocji :))) Jak się nie radować?
      Cała przyjemność po mojej stronie, dołączyłaś niedawno, uwielbiam Twoje komentarze pod moimi postami i bardzo lubię do Ciebie wpadać, masz uroczy styl, a ja czytając Twoje recenzje zawsze mam uśmiech na twarzy :D
      Jakbym jeszcze wiedziała jak Stworek ma na imię, byłoby cudnie ;))
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Właśnie trafiłam na Twojego bloga, a tu taki świetny TAG. Ciekawe blogi, zaglądam na pierwsze pięć, zresztą na większość, które wymieniłaś. Pozostałe chętnie odwiedzę i przekonam czym Cię urzekły ;).
    Na pewno jeszcze tu wrócę ;).
    Pozdrawiam Ola :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję, że zaznaczyłaś swoją obecność :) Wpadaj jak najczęściej :)) Z pewnością na każdym z wymienionych blogów znajdziesz ciekawe książki, recenzje, konkursu i przede wszystkim sympatyczne autorki :) Gwarantuję :) Pozdrawiam ciepło Olu :)
      PS. Mam sentyment do imienia Ola :)

      Usuń
  14. Wszystkie blogi znam i wszystkie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja również znam wszystkie blogi i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)