wtorek, 7 kwietnia 2015

Książka za recenzję - "Sędzia od Świętego Jerzego" - Michael Tequila



Moje plany czytelnicze musiały ulec drobnej zmianie. Dzisiaj otrzymałam od autora moją pierwszą książkę w wersji papierowej - "Książka za recenzję".
Z przyjemnością przeczytam i podzielę się z Wami moimi wrażeniami i przemyśleniami
na temat tej powieści
.

"Sędzia od Świętego Jerzego" - Michael Tequila
Kategoria: kryminał psychologiczno-obyczajowy
Wydawnictwo: NOVAE RES
ISBN 978-83-7942-566-2
Data wydania: marzec 2015
Liczba stron: 116


Opis: Premier i pretendent do jego stanowiska, Leon Garolis, postanowili zmierzyć się w organizowanych corocznie Sportowych Igrzyskach Partii i Organizacji Politycznych. Traf chciał, że do kraju po dłuższej emigracji wrócił zawodowy sędzia sportowy Orlando - człowiek o orientacji politycznej odmiennej od poglądów większości obywateli kraju. Wśród niespokojnych wydarzeń został on zmuszony do objęcia stanowiska głównego sędziego igrzysk, jedynej osoby bezstronnie oceniającej wydarzenia na wielkim stadionie. Sędzia okazał się ponadto człowiekiem z charakterem...
Intrygująca satyra, która w jaskrawy sposób punktuje wszystkie przywary i bolączki polityków oraz życia politycznego kraju. Zabawna i ironiczna, ale przede wszystkim bardzo prawdziwa. Być może, gdyby politycy rozwiązywali swoje porachunki na arenie sportowej, w końcu również do tego środowiska wkradłyby się zasady fair play.



Zatem zaczynam... :)




10 komentarzy:

  1. Miałam przyjemność dostać tę książkę od autora i podobała mi się, choć miała pewne wady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytałam Twoją recenzję :) Zobaczymy jakie wrażenie zrobi na mnie, przyznam, że jestem jej bardzo ciekawa :)

      Usuń
  2. Zmiany nie zawsze są takie złe :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj odebrałam tę książkę z poczty. Będziemy miały okazję porównać swoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ciekawe czy będziemy miały podobne odczucia po przeczytaniu i tej książki :) Czekam z niecierpliwością na Twoją recenzję :)

      Usuń
    2. Oooo, jednak autor zdecydował się wysłać Ci tę książkę, wspaniale! Coś tam mu szepnęłam, stąd moja reakcja :)

      Usuń
  4. Witam, nominowałam cię do LBA, więcej informacji tutaj - http://izareads.blogspot.com/2015/04/lba.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabuła intrygująca, jednak martwi mnie, e to tylko 116 stron. Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawna, ironiczna, prawdziwa. Czyżbyś opisywała moją książkę wymarzoną? ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)