czwartek, 7 stycznia 2016

Wyzwanie - KIEDYŚ PRZECZYTAM - edycja 2016


Skuszona propozycją Angeliki, autorki bloga Lustro Rzeczywistości postanowiłam przystąpić do zabawy jej autorstwa. Ostatecznie to bardzo fajny sposób, aby wreszcie sięgnąć po książki, które zalegają na półkach od dawna. Zatem do ostatnio prezentowanego stosiku z lekturami na styczeń dorzuciłam brakującą ilość książek, aby spełnić warunek wyzwania i tak powstał całkiem przyjemny stos lektur na najbliższy czas. Oczywiście zachęcam do wspólnej zabawy, wystarczy kliknąć powyższy baner, który przeniesie Was do na blog Lustro Rzeczywistości, gdzie możecie zapoznać się z pełnymi zasadami zabawy. Są dosyć mało zobowiązujące i stosunkowo proste, aby podołać temu wyzwaniu, dlatego warto skorzystać z tej ciekawej propozycji. :). Zachęcam! 



Tak wygląda pierwsza lista 12 książek, które biorą udział w wyzwaniu — KIEDYŚ PRZECZYTAM — znalazł się wśród nich między innymi mój ukochany E.E. Schmitt, który już tak długo czeka na swoją kolej...



1.   "Zabić drozda" - H. Lee <RECENZJA>
2.   "Po prostu bądź" - M. Witkiewicz <RECENZJA>
3.   "Tysiąc" - D. Andryka
4.   "Zimowe dzieci" - J. McMahon 
5.   "Prawdziwa historia oparta na kłamstwach" - J. Clement
6.   "Bliźnięta z lodu" - S.K. Tremayne
7.   "Wyznania gejszy" - Arthur Golden <RECENZJA w przygotowaniu>
8.   "Kobieta w lustrze" - E.E. Schmitt 
9.   "Dziewczyny, których pożądał" - J. Nasaw <RECENZJA w przygotowaniu>
10. "Dotyk ciemności" - C.J. Roberts
11. "Chce się żyć" - M. Pieprzyca
12. "Czarna samica kruka" - D. Pawłowski <RECENZJA>


Po raz pierwszy biorę udział w tym wyzwaniu, zobaczymy, jaki będzie wynik końcowy, czyli ile takich stosów uda mi się przeczytać w ciągu roku! Przyłączycie się? 


37 komentarzy:

  1. Ja też biorę udział w tym wyzwaniu po raz pierwszy, świetne książki. Życzę powodzenia w realizacji zadania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak ja :) Super :) Dziękuję Ci bardzo, Tobie również życzę powodzenia, trzymam kciuki :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Ja się nie przyłączę ale życzę Ci powodzenia Agnieszko. Na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno przejrzałam książki na czytniku i postanowiłam przeczytać najpierw te, które leżą najdłużej, ale i na półkach planuję zrobić to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w tym roku się przyłączyłam po raz pierwszy:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że dołączyłaś. Wybrałaś bardzo ciekawe książki i mam nadzieję, że ich czytanie będzie dla Ciebie prawdziwą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że podsunęłaś mi ten pomysł, to będzie bardzo przyjemna i pożyteczna zabawa :)

      Usuń
  6. Zabić drozda mam w najbliższych planach czytelniczych; Po prostu bądź mnie bardzo ciekawi, bo autorka jest bardzo chwalona przez blogosferę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki M. Witkiewicz biorę już w ciemno, czytałam kilka i jak dotąd mnie rozczarowały :)

      Usuń
  7. Oj też mamy na liście "Zabić Drozda" i "Po prostu bądź" :)
    Iii... POWODZENIA ! :)

    Pozdrawiamy! :*

    Zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo polecam "Wyzwania gejszy". Też biorę udział w tym wyzwaniu i mam nadzieję, że nie zakończę na pierwszym stosiku, bo nowości już kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam coraz większą ochotę na "Wyznania...", tyle osób mi ją poleca, że chyba sięgnę po nią bardzo szybko :) Tak, zgadzam się z Tobą, nowości kuszą ogromnie, zatem trzymam kciuki, aby taki stosików było kilka :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tej "Prawdziwej historii...", a Pieprzycę muszę w końcu sama kupić, bez żadnego ale :) Do tej pory nie miałam raczej problemu z zalegającymi książkami, ale powoli zaczynam rozumieć, na czym to polega:) Trzymam kciuki za powodzenie akcji i na pewno będę śledzić Twoje postępy :)

    Zaczytanego :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Kochana, że ja też, ta książka już czeka na swoją kolej od długiego czasu, mam nadzieję, że dzięki tej akcji, wreszcie uda mi się sięgnąć po kilka zaległości :) A Pieprzycę kupiłam w tym roku na wakacjach za grosze na kiermaszach taniej książki i widzisz ile już czeka :) Ciężka sprawa, ale u książkoholików to normalka ;))
      Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że podołam im w miarę szybko... :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  10. W tym wyzwaniu nie biorę udziału, ale trzymam za Ciebie kciuki mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Dominiko, jak na razie miesiąc jest bardzo ciężki i nadal tkwię w jednej książce, niestety notoryczny brak czasu... :( Może uda mi się podgonić w przyszłym tygodniu ;)

      Usuń
  11. "Zabić drozda" i "Wyznania gejszy"! Nie mogę się doczekać recenzji :) Trzymam kciuki za wyzwanie!

    Pozdrawiam!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już szykuję swój stosik i pewnie dodam go weekend. :)
    Powodzenia w wyzwaniu.:) Ono naprawdę świetnie motywuje do pozbycia się książkowych zaległości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super :) Ciekawa jestem co ciekawego wybrałaś, wpadnę podejrzeć :)
      Dziękuję bardzo, Tobie również życzę powodzenia i trzymam mocno kciuki :)
      Bardzo liczę na to, że to wyzwanie doda mi motywacji i wreszcie podgonię zaległości :)

      Usuń
  13. Ja raczej się nie przyłączę, ponieważ podjęłam się już kilku innych wyzwań na ten rok i nie chcę, żeby było ich zbyt dużo, ale Tobie życzę powodzenia. Mam nadzieję, że wszystkie książki przypadną Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem życzę powodzenia w innych wyzwaniach :) Dziękuję bardzo, też na to liczę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się zabawa Angeliki, ale jednak w tym roku jeszcze nie wezmę udziału. Za bardzo zmieniają mi się plany książkowe, jak w kalejdoskopie, więc boję się, że mogłabym się nie wywiązać ze zobowiązań... Twój stos wygląda wspaniale. :-))) Znasz moją ulubioną trójkę ("Wyznania gejszy", "Zabić drozda" i "Po prostu bądź"), a dorzuciłabym do niej jeszcze "Kobietę w lustrze" - tych książek jestem najbardziej ciekawa i z niecierpliwością czekam na Twoje opinie. Miłego tygodnia Kochana. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam nie brać udziału, ale w sumie zawsze wybieram jakiś stosik, termin mnie nie goni, a zawsze to przyjemnie, kiedy wykreśla się z listy kolejną książkę :) Zobaczymy ile takich stosików "wyzwaniowych" uda mi się zrealizować w ciągu roku, oby nie tej jeden ;))
      Tak, wiem już, które książki mi polecasz Asiu :) Mam nadzieję, że właśnie dzięki temu wyzwaniu uda mi się wreszcie przeczytać właśnie "Kobietę w lustrze" :) Dziękuję, Tobie również życzę przyjemnego tygodnia Asiu :*

      Usuń
  15. "Wyznania gejszy" czytałam już kilka lat temu i bardzo mnie wciągnęły :)
    Też biorę udział w wyzwaniu i mam nadzieję, że uda mi się przebrnąć przez mój stos :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że właśnie po "Wyznania gejszy" sięgnę w następnej kolejności :) Tak wiele osób mi ją polecasz, że muszę przeczytać ją jak najszybciej :) Dziękuję i również życzę Ci powodzenia :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Powodzenia Aguś! :) Bardzo różnorodny stosik, więc i emocji będzie masa. :)
    Do wyzwania nie dołączam, ale kciuki za kurczenie Twojego stosu trzymam.
    Duuuuużo czasu na czytanie życzę i ciepłe pozdrowienia ślę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Liczę na emocje - chociaż jak na razie - bardzo w czytaniu przeszkadza mi trwający w domu remont... ;)) Dlatego tego czasu bardzo mi brakuje, przyda się :)) Pozdrowionka :*

      Usuń
  17. Ja również zgłosiłam się do tego wyzwania ;) Widzę u Ciebie całkiem ciekawy stosik ;) Z chęcią sama przeczytałabym kilka Twoich pozycji ;)
    Także miłego czytania.
    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna sprawa, trzymam za Ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, ale jak widać utknęłam... cały wolny czas zabierają mi egzemplarze recenzenckie... mam nadzieję, że w akacje uda mi się trochę nadgonić zaległości w tym wyzwaniu ;)

      Usuń
  19. A ja to Cię chyba znam z insta! ^,^

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)