środa, 6 stycznia 2016

Plany czytelnicze - styczeń 2016!



Ja widzicie wszystkie książki, których nie udało mi się przeczytać w grudniu, przerzuciłam na styczeń, dołożyłam tylko jedną powieść, która jest nowością w mojej biblioteczce. 

1. "Zabić drozda" - H. Lee <RECENZJA>
2. "Po prostu bądź" - M. Witkiewicz <RECENZJA>
3. "Tysiąc" - D. Andryka
4. "Zimowe dzieci" - J. McMahon 
5. "Prawdziwa historia oparta na kłamstwach" - J. Clement
6. "Bliźnięta z lodu" - S.K. Tremayne
7. "Wyznania gejszy" - Arthur Golden <Niebawem RECENZJA>


8. "Cała prawda o Francuzkach" - M.M. Le Moel - Egzemplarz recenzencki  <RECENZJA>
9. "Dziewczyna z ogrodu" - Parnaz Foroutan <RECENZJA>
10. "Pod podłogą" - Michał Pstrucha <Teraz czytam>

Jeszcze dzisiaj postaram się opublikować recenzję książki, którą przeczytałam w grudniu, mam na myśli "Żar prawdy" debiut literacki Emilii Kubaszak - ta książka wymaga solidnego przemyślenia :).

Bez wątpienia w tym roku pojawią się kolejne konkursy, notabene w lutym blog będzie obchodził swoją rocznicę, także z pewnością ukarze się ciekawa propozycja na zdobycie nowej, wymarzonej książki :). Bądźcie czujni! 

Naturalnie Maksia także nie zabraknie... ;)) 




O których książkach chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności? Może dostrzegacie publikację, która Was szczególnie zauroczyła, i którą najbardziej mi polecacie? Czekam na Wasze sugestie :).

34 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu mam ochotę przeczytać zarówno Zabić drozda, jak i Wyznania gejszy, więc z niecierpliwością czekam na Twoje recenzje. ;)
    Koneko x

    recenzje-koneko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam niecierpliwie na recenzję "Zabić drozda" - jestem baaardzo ciekawa Twojej opinii :) Oby udało Ci się sprostać wszystkim czytelniczym planom z tego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, zobaczymy... styczeń już jawi się, jako intensywny miesiąc ;)) Ale od czego są noce ;))

      Usuń
  3. Masz w stosiku 7 książek, gdybyś dołożyła jeszcze kilka załapałabyś się na wyzwanie Kiedyś przeczytam :) Przemyśl to :)
    czekam na recenzję zabić drozda, sama właśnie zamówiłam egzemplarz. Wierzę też, że Po prostu bądź Cię oczaruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślałam i postaram się jeszcze dzisiaj uzupełnić swój stosik o książki, które zalegają na moich półkach i podjąć się tego wyzwania :) Świetny pomysł, czytałam już zasady, są dosyć luźne, powinnam bez problemu podołać :)

      Usuń
  4. Zabić drozda muszę sobie odświeżyć. Przymierzam się do książek Magdaleny Witkiewicz, bo jeszcze nic nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M. Witkiewicz polecam :) Bardzo lubię książki tej autorki :)

      Usuń
  5. Świetne książki - "Bliźnięta z lodu" bardzo mnie kuszą.
    Życzę zaczytanego stycznia :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego stosu przeczytałam "Po prostu bądź" i książkę tę szczerze Ci mogę polecić :-) Czekam również z niecierpliwością na Twoją recenzję "Zabić drozda",bo też chciałabym przeczytać w tym roku tę pozycję.

    P.S. Maks jak zwykle cudowny!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzę, że Harper już w obiegu. :) Cieszy mnie to. Czekam na recenzję, a co do reszty powodzenia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Drozd się czyta i już mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  8. Ambitne plany ;) Bardzo lubię "Wyznania gejszy", dlatego z niecierpliwością czekam na Twoją recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję książki Harper! Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. :)

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
  10. Smaczne tytuły życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Wyznania gejszy" i "Zabić drozda" to coś, co chcę przeczytać, zwłaszcza że widziałam ostatnio tę powieść Harper Lee w pięknym wydaniu. Aż chce się czytać!

    Buziaki - zapraszam na nową recenzję,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zamiar dorwać gdzieś "po prostu bądź". Od dawna poluję na tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej interesuję mnie "Po prostu bądź", które chciałabym przeczytać jeszcze w styczniu :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam "Wyznania gejszy" oraz "Zabić drozda" i obie powieści są świetne, polecam :) Z z reszty stosu to jestem najbardziej ciekawa "Bliźniąt z lodu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś kolejną osobą, która poleca "Wyznania gejszy", a "Zabić drozda" czytam i jak dotychczas podoba mi się bardzo :) "Bliźnięta z lodu" intrygują mnie od jakiegoś czasu, oby udało się podołać temu stosikowi :)

      Usuń
  15. Zimowe Dzieci mnie tak książa zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. A Maksiu jak zawsze śliczny! Będę czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne tytuły. Maksio również cudny-niemal identyczny , jak mój Bąbel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :). Chętnie podejrzałabym Twojego Bąbla :D

      Usuń
  18. W pierwszej kolejności chciałabym przeczytać Twoją opinię na temat "Zabić drozda", potem "Wyznania gejszy", a potem "Po prostu bądź" (żeby porównać swoje wrażenia). :-) Jednak tym razem książki totalnie przyćmił mi Maksiu. To zdjęcie jest po prostu nieziemskie! Zaprezentował się na nim, jak rasowy model. Zresztą jest już chyba przyzwyczajony do pozowania, sławy i popularności. :-))) Koniecznie ucałuj i wyściskaj go ode mnie. :-****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zabić drozda" już czytam, także niebawem pojawi się recenzja :) "Wyznania gejszy" kuszą mnie bardzo, ale chyba w pierwszej kolejności sięgnę po "Po prostu bądź", ta książka troszkę się wyczekała, a ja jestem jej już ogromnie ciekawa :) Czuję, że i mnie oczaruję, bo bardzo lubię pióro M. Witkiewicz :D
      Maksiowi czasem uda się zrobić ciekawe zdjęcie, on generalnie jest nadpobudliwy i nie specjalnie lubi się fotografować, to zdjęcie zrobiłam podczas ferii, dwa lata temu... czasem się uda uchwycić idealny moment, też bardzo mi się podoba ta fotografia :) Naturalnie ucałuję i uściskam z przyjemnością :) Zresztą robię to każdego dnia po kilkanaście razy ;))

      Usuń
  19. zazdroszczę zabić drozda :)
    chciałabym kiedyś tą książkę przeczytać!
    pozdrawiam :)
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest absolutnie wyborna :) Już mogę polecić :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)