poniedziałek, 10 października 2016

[JESIEŃ] Zapowiedź recenzji – plany czytelnicze!


Ostatnie miesiące nie sprzyjały lekturze, brakowało mi także wolnych chwil na blogowanie, a wszystko za sprawą pogody, która sprzyjała górskim wędrówkom i wszelkiej aktywności na świeżym powietrzu. Tymczasem nadeszła jesień i jej długie, często deszczowe wieczory, które nie sprzyjają wieczornym spacerom, ale być może pozwolą więcej czasu poświęcić lekturze? W ostatnim czasie dotarło do mnie mnóstwo intrygujących publikacji od wydawnictw, z którymi współpracuję. Właśnie z tymi książkami planuję spędzić najbliższy czas... 

1. Przyjaciele i rywale – Agnieszka Krawczyk (Wyd. Filia) <RECENZJA> 
2. Sprawiedliwi Zdrajcy – Witold Szabłowski (Wyd. Znak) <RECENZJA>
3. Świat Ruty – Iwona Zytkowiak (Wyd. Prószyński i S-ka) <RECENZJA> 
4. Okruchy życia – Stefan Jaksch (Wyd. Psychoskok) <RECENZJA>
5. Kamuflaż – Ewa Ostrowska (Wyd. Oficynka) <Teraz czytam>
6. Czarownica – Patryk Majzel (Wyd. Oficynka)  <RECENZJA>
7. Droga do piekła  Przemysław Piotrowski (Wyd. Videograf) <RECENZJA>
8. Krew wojowników. Uciekinier (tom I)  Łukasz Czeszumski <RECENZJA>
9. Ogień i woda – Victoria Scott (książka dotarła do mnie w ramach akcji Emigrantka, której organizatorką jest Ola, autorka bloga Aleksandrowe myśli

W najbliższym czasie pojawią się także zaległe recenzje książek, które przeczytałam w lipcu, niestety nadal nie potrafię znaleźć czasu i weny, aby napisać o tych publikacjach: 

1.  Book of YOU - Jamie Olivier <Recenzja w przygotowaniu>
2. Zanim się pojawiłeś  Jojo Moyes <RECENZJA>
3. Dziewczyny, których pożądał  Jonathan Nasaw <Recenzja w przygotowaniu>

Ponadto mój blog w tym miesiącu obejmie patronatem medialnym pewną książkę. Recenzja jest już przygotowana, czekam tylko na sygnał od Wydawnictwa, wówczas zdradzę wszystkie szczegóły! :) W związku z powyższym możecie spodziewać się konkursów... 

Mam nadzieję, że udało mi się Was zaintrygować! Liczę, że znajdziecie wśród prezentowanych publikacji coś dla siebie... 

Przy okazji pragnę wytłumaczyć się ze swej nieobecności, rzadko bywam nie tylko na Waszych blogach, ale także na swoim. Odżyła przerwana pasja z dzieciństwa tyle, że teraz jest ona znacznie przyjemniejsza bowiem, podziela ją także moja córcia! Dzięki temu spędzamy razem dużo czasu, tym samym nawiązuje się między szczególna więź, oraz wyjątkowa nić porozumienia  to szalenie wartościowe chwile w moim życiu! Ponadto absorbuje mnie praca, codzienność, a także znacznie większa aktywność ruchowa, toteż nie znajduję czasu na tak częste wpisy, jak dawniej... Niestety doba nadal trwa jedynie 24 godziny, dla mnie to zdecydowanie za krótko! Mam nadzieję, że mi wybaczycie i zrozumiecie. Trzymajcie też kciuki, aby udało mi się zrealizować jesienne plany czytelnicze, przede mną potężne wyzwanie! Jednocześnie pragnę podziękować wszystkim Czytelnikom mojego bloga, za to, że mimo wszystko ze mną jesteście! 


Maksiu we wrześniu skończył 14 lat, jak na swój wiek ma się całkiem nieźle, trochę niedosłyszy, ale nadal jest wyjątkowym psim przyjacielem! :)

28 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o książce "Dziewczyny, których pożądał" - tytuł mnie intryguje. Sama planuję lekturę pozycji "Droga do piekła". Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka troszkę wyczekała się na mojej półce, muszę się zmobilizować i wreszcie o niej napisać - ciekawy thriller, chociaż według mnie nie jest pozbawiony wad ;) Pozdrawiam Miłko! :)

      Usuń
  2. Mnie również zaintrygował tytuł "Dziewczyny, których pożądał". Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zmotywować i jak najszybciej napisać o tej książce :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Życzę spełnienia planów czytelniczych! Czekam na recenzję "Zanim się pojawiłeś" :) Bardzo mnie ciekawi, co to za przerwana pasja z dzieciństwa? (malarstwo? jazda na koniach?... ale może to tajemnica?, jeśli tak, nie było pytania;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Nie, to nie tajemnica ;) Trafione w punkt - jeździectwo konne! Ale i malowanie dawało mi wielką radość w dzieciństwie, niestety nigdy nie rozwijałam się w tym kierunku, a szkoda... ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    2. Tak podejrzewałam, bo ostatnio pojawiło się nowe zdjęcie w "o mnie" :). Kontakt ze zwierzętami daje wiele radości!

      Usuń
    3. Gratuluję spostrzegawczości :) Zdjęcie to zupełny przypadek, brałam udział w pewnej sesji, w której bohaterem był koń i piękna amazonka ;) ja natomiast załapałam się na to ujęcie zupełnie przypadkiem, jednak udział w tym zdarzeniu przywołał wspomnienia, tym razem dołączyła do mnie moja córcia i radzi sobie świetnie :D Kocham zwierzęta, obcowanie z końmi dodaje niezwykle pozytywnej energii, a poziom endorfin wzrasta w błyskawicznym tempie - bardzo polecam! ;)

      Usuń
  4. "Kamuflaż" jest rewelacyjnym thrillerem! "Dziewczyny, których pożądał" mam na półce już dość długo i nie mogę się zebrać;p To świetnie, że macie wspólną pasję i jesteście ze sobą blisko. Taka więź jest czymś bezcennym:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że polecasz, po przeczytaniu opisu natychmiast zaciekawił mnie ten tytuł! :) "Dziewczyny..." też się u mnie wystały, ale wreszcie udało mi się przeczytać ;)
      Tak, wspólna pasja potrafi łączyć w wyjątkowy sposób :) Dziękuję! :)
      Również pozdrawiam serdecznie Gosiu! :)

      Usuń
  5. Gratulacje patronatu. Z niecierpliwością czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Świat Ruty' to bardzo fajna książka. Idealna na jesień. Bardzo nostalgiczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za polecenie, zatem miałam nosa wybierając ten tytuł, zwłaszcza, że lubię nostalgiczne historie! :) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  7. Sporo ciekawych pozycji przed Tobą i będę wypatrywac ich recenzji. Ciekawi mnie jaką książkę objęłaś patronatem. Powodzenia :)

    Maksiu jak zawsze cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, jestem ciekawa każdej z tych książek :).
      Tę tajemnicę zdradzę już niebawem ;) Bardzo dziękuję!
      Pozdrawiam ciepło Moniko! :)

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc cierpliwie czekam na recenzje. A psinkę masz cudną!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdaje się, że "Ogień i woda" przyszło ode mnie. :D Jestem ciekawa, co powiesz o tej książce, tak że miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Super! Jak przeczytam i zrecenzuję, zajrzę do Ciebie zobaczyć, jak Ty odebrałaś książkę! :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Sporo planów, ale pogoda teraz nadaje się tylko do siedzenia w domu. Dobrze więc, że maksymalnie wykorzystałaś słońce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety! Jednak liczę, że jeszcze odrobinę się poprawi i pokaże się piękna, złota jesień, nasycona słońcem ;) Tak, w tym roku wykorzystałam maksymalnie ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Pewnie też przeczytam. Pozdraawiam
    zapraszam namójblog pod adresem: http://www.kulturat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Również pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie, naturalnie zajrzę! :)

      Usuń
  12. To czekam z niecierpliwością na tą niespodziankę! :)
    Bardzo dobrze, że korzystałaś z pogody, teraz będzie tylko gorzej :)
    Trzymam kciuki za jesienne plany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest na maksa gorzej, nie cierpię takiej pochmurnej, deszczowej pogody ;) Chociaż działa ona z korzyścią dla książek, w końcu będę miała czas, żeby poczytać ;)
      Dziękuję serdecznie! :)

      Usuń
  13. Kochana! Mam dokładnie taki sam problem z brakiem czasu. Teraz każdy narzeka na jego brak i niestety, chyba nie ma na to ratunku... Tym lepiej, że wykorzystujesz chwile z rodziną do maksimum i dzielisz swoje pasje z córką. :-)) Cieszę się razem z Tobą i nic się nie przejmuj - niezależnie, czy będziesz komentować inne blogi, czy nie - i tak z Tobą będziemy. :-) Buziaki. Miłego czytania. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że większość narzeka na brak czasu... :( Niestety nie ma sposobu na wydłużenie doby, chociaż naciągam ją do granic możliwości, oczywiście odejmując kolejne godziny od snu ;)
      Tak, lato w tym roku było bardzo aktywne, udało mi się nawet przezwyciężyć własne lęki i zrealizować kilka zwariowanych pomysłów ;), a także wrócić do dziecięcych pasji, stąd moja doba skróciła się już do maksimum, a to nie pozwala mi na tak częste blogowanie... Niestety Kochana to odbija się na ilości Czytelników, niestety tak to działa :( Nie ma Cię u innych, to i do Ciebie też mniej osób zagląda... :( Wiem, że jesteś, czuję Twoją obecność i nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam Twój komentarz Asiu :D Dziękuję Kochana, również przesyłam buziaki i uściski! <3

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)