piątek, 7 października 2016

Jedna książka na minutę – nietypowa premiera „Lampionów” Katarzyny Bondy


Po raz pierwszy premiera książki zyskała tak spektakularną oprawę. Lampiony Katarzyny Bondy, najbardziej oczekiwana powieść tej jesieni, zadebiutowała w LAMPIONY POP UP STORE by Empik, księgarni z dziesięcioma tysiącami egzemplarzy tylko jednego tytułu.

Wideorelacja z wydarzenia:



Tego dnia sprzedawano więcej niż jedną książkę na minutę. Katarzyna Bonda podpisała ponad pół tysiąca egzemplarzy powieści. W przeddzień oficjalnej premiery najnowszej powieści Bondy, 27 września, półki jednego z warszawskich Empików zostały po brzegi wypełnione tylko jednym tytułem – „Lampionami”. Punktualnie o 10.00 w obecności autorki i jej fanów oficjalnie otwarto LAMPIONY POP UP STORE by Empik. Kolejki po kryminał oraz autograf pisarki ustawiały się pomiędzy półkami do późnych godzin wieczornych.


Akcja promująca nowy kryminał Katarzyny Bondy podkreśliła jej pozycję na rynku wydawniczym. W ubiegłym roku powieść autorki, Okularnik, był najlepiej sprzedającą się książką roku, otrzymał on również statuetkę Bestsellery Empiku 2015. To pierwszy raz, gdy polski wydawca (Wydawnictwo MUZA SA) zdecydował się na zmianę księgarni w pop-up store.


Otwarcie LAMPIONY POP UP STORE to kolejna spektakularna akcja związana z premierą książki Katarzyny Bondy przygotowana przez Wydawnictwo MUZA SA. W 2015 r. autorka podróżowała po Polsce specjalnie oznakowanym samochodem marki Mercedes W210, tytułowym Okularnikiem, z bagażnikiem wypełnionym egzemplarzami promowanej powieści.



Katarzyna Bonda – najpopularniejsza autorka powieści kryminalnych w Polsce. Wszystkie jej powieści zyskały status bestsellerów. Jest autorką trylogii kryminalnej z Hubertem Meyerem (Sprawa Niny FrankTylko martwi nie kłamiąFlorystka). Ogromną popularność oraz prestiżowe nagrody przyniosła jej seria z profilerką Saszą Załuską: Pochłaniacz otrzymał Nagrodę Publiczności na Międzynarodowym Festiwalu Kryminałów 2015, a Okularnik – nagrodę Bestsellery Empiku 2015.



Lampiony – trzeci tom z serii kryminalnej „Cztery żywioły Saszy Załuskiej”. Mroczny klimat Łodzi, nieobliczalny podpalacz, osobliwi mieszkańcy i tajemnicze podziemia – taka jest najważniejsza premiera tej jesieni. Katarzyna Bonda zwodzi misternie skonstruowaną fabułą i doprowadza do zaskakującego finału.



* Materiały promocyjne udostępniam za zgodą Agencji 

Co myślicie o tego typu promocji? Zapraszam do dyskusji...


18 komentarzy:

  1. Twórczość Kasi Bondy nadal przede mną, ale widzę, że promocja nowej książki jest naprawdę na wysoką skalę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną również Miłko! Ciekawy pomysł, z pewnością przyciąga uwagę czytelników :). Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Szaleństwo 500 sztuk... Słaba promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba ;) Szkoda tylko, że promocja odbyła się wyłącznie w Warszawie ;) Podpisać 500 egzemplarzy własnej książki, to już nie lada wyczyn ;)

      Usuń
  3. Jaka świetna akcja! aż dziwne, że nie słyszałam o niej wcześniej.. ;O

    http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jeszcze nie czytałam książek K. Bondy, ale chętnie to zrobię. Promocja świetna, ale też sama Autorka z takim nazwiskiem i wyglądem wyróżnia się i przyciąga. A mówi się, że wygląd nieważny :) Może to i prawda, ale wygląd plus piękny uśmiech, który świadczy o radosnym wnętrzu Autorki jest tu magnesem. Muszę sprawdzić, jak prezentuje się w rzeczywistości okładka. Bo że książka opasła, czyli wpisująca się w takie, które królują obecnie na rynku księgarskim, to widać :)
    Promocja na medal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie czytałam, ale mam w planach, "Pochłaniacz" już czeka na półce ;) Też uważam, że to świetna promocja, istotnie uroda Autorki, a także wpadające w ucho, oryginalne nazwisko, są dodatkowym magnesem :D Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Świetna akcja. Sam pomysł bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na tę książkę, bardzo lubię Bondę :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam jeszcze twórczości p. Bondy, na półce mam "Pochłaniacza", ale nie znalazłam jeszcze czasu na ten tytuł ;)

      Usuń
  7. Nie czytałem żadnej książki, chociaż recenzji poznałem sporo. W ubiegły weekend byłem jednak na Targach w Kato i zgarnąłem "Pochłaniacza" z autografem i fotką. Lepszego motywatora do zapoznania z autorką nie można otrzymać. W najbliższych tygodniach się zabieram. :) A Bonda na żywo prezentuje się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, chociaż właśnie "Pochłaniacz" od dawna stoi na mojej półce ! ;) Książka z autografem i fotką? Bezcenne! Zatem czekam, aż przeczytasz i podzielisz się opinią, czytałam wiele na temat twórczości Bondy, opinie bywają skrajne, także czytaj, czekam! :D

      Usuń
    2. No właśnie widzę po portalach, że bardzo popularna, ale opinie też bardzo różne. Przekonam się sam. :)

      Usuń
    3. Tak jednak najlepiej, każdy ma inny gust, najlepiej sprawdzić na własnej skórze :D Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Taka akcja promocyjna to świetna sprawa. Marzyłaby mi się taka z Magdaleną Witkiewicz, oj oszalałabym chyba :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mi też! Byłam na spotkaniu autorskim z M. Witkiewicz i panowała rewelacyjna atmosfera! :) Pozdrawiam! :)

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)