poniedziałek, 21 listopada 2016

[ZAPOWIEDŹ] Odroczone nadzieje – Aneta Krasińska – PATRONAT MEDIALNY!



Mam przyjemność poinformować, iż mój blog: Nie teraz – właśnie czytam, objął patronatem medialnym najnowszą powieść Anety Krasińskiej, Odroczone nadzieje.  


___________________________________________________________________________________________



OPIS: 
Aldona ma poczucie przegranej. Odrzucona przed laty przez rodzinę, zawiedziona przez mężczyznę, którego pokochała, postanawia skupić się na pracy. Kariera zawodowa pozwala jej zagłuszyć samotność i osiągnąć niezależność materialną. Kiedy dawny związek ponownie ożywa, Aldona z optymizmem patrzy w przyszłość. Względną stabilizację zakłócają problemy zdrowotne rodziców. Targana emocjami kobieta stawia na szali swoje życie zawodowe, potrzeby i uczucia, by sprostać karkołomnemu zadaniu, jakim jest opieka nad chorą na alzheimera matką. W zderzeniu z tą straszną chorobą musi przewartościować dotychczasowy sposób myślenia. Nieoczekiwane komplikacje zdrowotne matki uruchamiają lawinę skrajnych emocji i uświadamia jej pustkę, w jakiej się znalazła. Kobieta zaczyna prowadzić blog, który staje się dla niej rodzajem psychoterapii i rozrachunkiem z przeszłością. Na szczęście dla niej za drzwiami już czeka przyszłość...


OFICJALNA PREMIERA:
22 listopada 2016 roku  


______________________________________________________________________________________________________________________

W dniu premiery moja recenzja jednak już dziś mogę zdradzić, że ta powieść niesie w sobie mnóstwo emocji, dlatego jestem przekonana, że poruszy niejedno kobiece serce! Ogromnie się cieszę, że mój pierwszy patronat medialny wiąże się z tą poruszającą powieścią, szczególne podziękowania kieruję w stronę Autorki, która obdarzyła mnie wielkim zaufaniem! Jesteście ciekawi tej książki?

22 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, przyjmij moje najserdeczniejsze gratulacje :) Cieszę się, że razem będziemy promować tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Olu, podobne słowa napisałam właśnie na fb ;) Ja również bardzo się cieszę!

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję! Zdecydowanie zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę... i gratuluję oczywuście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu! Lektura zapowiada się bardzo obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu! Zachęcam do lektury! :)

      Usuń
  6. Gratulacje! Oby było ich jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, recenzja już na blogu, serdecznie zapraszam! :)

      Usuń
  8. Gratuluję pierwszego patronatu :) Fabuła wydaje się ciekawa, ale to raczej nie historia dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, może po lekturze recenzji jednak się skusisz? Zachęcam! :)

      Usuń
  9. Gratuluję! I życzę jeszcze mnóstwo sukcesów! :)
    Miałam tej książki nie czytać, ale z drugiej strony... lubię książki pełne emocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! <3
      Ta bez wątpienia jest nasycona rozmaitymi emocjami! :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klaudia, cieszę się, że patronujemy tej samej książce! :)

      Usuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)