środa, 15 czerwca 2016

[PREMIERA] "Book of YOU", pierwsza niekucharska książka współautorstwa Jamiego Olivera, już w księgarniach!






Chcesz mieć zdrowe i szczęśliwe życie?
Nie wiesz, od czego zacząć?
Trudno ci dotrzymać swoich postanowień?
Jamie Oliver wraz z zespołem specjalistów przygotował dla ciebie książkę „Book of YOU”.
Dzięki niej przekonasz się, jak za pomocą mikroakcji zyskać nowe, lepsze nawyki!
Naprawdę, wystarczy minuta każdego dnia! 
Sprawdź, jak małymi krokami osiągnąć trwałą zmianę!
Book of YOU już w księgarniach.


Spot promujący książkę:

Więcej na temat książki znajdziecie w zapowiedzi, którą publikowałam w ubiegłym tygodniu ---> klik 

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Insignis będę miała przyjemność przeczytać i zrecenzować dla Was tę publikację! Przyznam, że chociaż nie jestem zwolenniczką poradników, ten wyjątkowo mnie zaintrygował! :)

4 komentarze:

  1. Czekam więc na recenzję. Interesująca publikacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam na recenzję, choć przyznaję, że podobne publikacje raczej mało mnie interesują... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć przyznaję, że raczej nie przeczytam tej książki, to czekam na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)