sobota, 11 lutego 2017

Spraw przyjemność książce, którą kochasz!


Zbliżają się Walentynki. To czas podarunków dla ukochanych; dla tych, z którymi spędzasz każdą wolną chwilę; dla tych, którym chcesz się odwdzięczyć; dla tych, którzy sprawiają ci przyjemność, wzruszają i pocieszają… No właśnie, więc co dasz książce?

A może coś wyjątkowego ale niezobowiązującego? Coś praktycznego ale też pięknego. DESA Modern przygotowała wyjątkową kolekcję magnetycznych zakładek do książek. Każda z nich prezentuje obraz jednego z najlepszych polskich artystów współczesnych.

Do współpracy zaproszono twórców, których prace były wielokrotnie doceniane w kraju i za granicą. Edward Dwurnik jest znany przede wszystkim z wyjątkowych wedut — cyklu Podróże autostopem, w którym maluje miasta z lotu ptaka. Plakaty i ilustracje Rafała Olbińskiego regularnie ukazują się na łamach takich magazynów jak New York Times, New Yorker czy Time. Jerzy Nowosielski jest jednym z najwybitniejszych współczesnych twórców ikon i autorem charakterystycznych aktów.



Taka zakładka to idealny pomysł na prezent dla ukochanej książki i osoby.


DESA MODERN Gallery & Art Boutique
Galeria Mokotów, ul. Wołoska 12
ul. Marszałkowska 34/50
Warszawa








Więcej magnetycznych zakładek znajdziecie tutaj <klik> 
 

Chcielibyście obdarować swoją książkę lub bliską osobę artystyczną zakładką, a może wolicie notes, apaszkę lub spinki do mankietów? 
Zachęcam do odwiedzenia  DESA MODERN Gallery & Art Boutique

8 komentarzy:

  1. Bliskie mi osoby raczej nie czytają :) No i ja swoją ukochaną zakładkę i osobę, od której bym je zamawiała już mam <3 Wiem, że takie się u mnie nie sprawdzają: wolę do środka włożyć kawałek materiału, niż bawić się we wkładanie zakładki między dwie strony. Wygodna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też wkładałam do książki, co miałam pod ręką, ale od jakiegoś czasu lubię ładne zakładki i to z nich głównie korzystam ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam robić takie zakładki z drewnianej sklejki :) Choć te magnetyczne też ciekawie wyglądają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to moje zakładki https://magia-zdobienia.blogspot.com/2016/12/91zakadek-nigdy-dosc.html#comments oczywiście jest ich więcej na blogu - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis. Będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda zakładka mile widziana wśród moich książek. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)