czwartek, 6 kwietnia 2017

WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO [13-31.03.2017]


Drodzy Czytelnicy, dziś przychodzę z wynikami KONKURSU URODZINOWEGO! Konkurs trwał od 13.03.2017 do 31.03.2017  w tym czasie zgłosiło się 45 uczestników! 


Księgarenka przy ulicy Wiśniowej

10. Ania
11. revqua
17. Ann z
18. Marta Pyziołek



Księgarenka przy ulicy Wiśniowej wędruje do: 
Katriny (nr 4)
******

Nadzieje i marzenia

10. Jania
15. dorota wysocka

Nadzieje i marzenia  Magdaleny Kordel wędrują do: 
Anny Maksymiuk (nr 8)

******


Madonny z ulicy Polanki

12. Monika S


Madonny z ulicy Polanki  Joanny Marat wędrują do: 
Kasi T-J (nr 6)


Serdecznie gratuluję wszystkim Zwyciężczyniom! Pozostałym uczestnikom ogromnie dziękuję za udział w konkursie. 

PS. Na dane do wysyłki, które należy wysłać na adres e-mail: nieterazwlasnieczytam.blog@gmail.com czekam do 11.04.2017, jeżeli w tym czasie nie otrzymam niezbędnych informacji, zmuszona będę wylosować kolejnego Zwycięzcę!

Pozdrawiam serdecznie, 
Agnieszka K. 

13 komentarzy:

  1. Moje gratulacje zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję <3 Już wysyłam maila :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak by co - mail poszedł już 6.04. Piszę, bo nie mam odpowiedzi, a mój mail potrafi śmieszne rzeczy tworzyć czasem. Jeśli do nie dostałaś daj znać na blogu, FB, mailu - gdziekolwiek :)

      Usuń
  3. Miałam chęć na KAwiarenkę, ale i tak gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takimi wiadomościami to ja mogę zaczynać każdy dzień. Dziękuję serdecznie. Adresik już wysłany. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://polinijce.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Z góry uprzejmie dziękuję :)